Vector Synergy Sp. z o.o.

Financial Specialist

Vector Synergy Sp. z o.o.O firmie

Vector Synergy Sp. z o.o.

Marcelińska 90

Poznań

top
Vector Synergy oferuje usługi ekspertów do realizacji międzynarodowych projektów. Zatrudniani przez nas specjaliści każdego szczebla posiadają najwyższe kwalifikacje i odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów w Europie i na świecie.
 
Każdy konsultant Vector Synergy posiada wysokie kompetencje, wieloletnie doświadczenie, certyfikat bezpieczeństwa, mówi płynnie po angielsku oraz jest gotowy podjąć pracę przy nowym projekcie w ciągu miesiąca.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnej oraz zmotywowanej osoby na stanowisko: Financial Specialist.

Financial Specialist
Lokalizacja: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Efektywną komunikację mailową z dostawcami, odpowiedź na ich zapytania, budowanie relacji;
  • Terminowe kompletowanie dokumentów rozliczeniowych od dostawców, tj. faktur i dokumentów potwierdzających wykonanie usługi;
  • Archiwizowanie otrzymanych dokumentów w formie elektronicznej;
  • Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, przekazywanie dokumentów do księgowania;
  • Wystawianie faktur sprzedażowych w systemie księgowym;
  • Wprowadzanie faktur sprzedażowych na platformach klientów / mailowa wysyłka dokumentów sprzedażowych;
  • Rozliczanie podróży służbowych według przyjętych reguł;
  • Sporządzanie dokumentów i zestawień zgodnie z zapotrzebowaniem działu.

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (niezbędne w codziennej pracy);
  • Dobra znajomość MS Office: Word, Excel, Outlook;
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej, preferowane doświadczenie w zakresie Accounts Payable / Accounts Receivable / Procure to Pay (PtP) / Order to Cash (OtC);
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów;
  • Umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność;
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • Dokładność i koncentracja na szczegółach;
  • Kreatywność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Otwartość na zmiany, dynamizm i determinacja w działaniu;
  • Uprzejme podejście do ludzi;
  • Doświadczenie w pracy z systemami Symfonia / SALDEO oraz zainteresowanie podatkami będą dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, dodatkowe zajęcia sportowe, cotygodniowy lunch i masaż, budżet szkoleniowy;
  • Pracę w godzinach pozwalających na zachowanie dobrego work-life balance;
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
 
 
Vector Synergy oferuje usługi ekspertów do realizacji międzynarodowych projektów. Zatrudniani przez nas specjaliści każdego szczebla posiadają najwyższe kwalifikacje i odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów w Europie i na świecie.
 
Każdy konsultant Vector Synergy posiada wysokie kompetencje, wieloletnie doświadczenie, certyfikat bezpieczeństwa, mówi płynnie po angielsku oraz jest gotowy podjąć pracę przy nowym projekcie w ciągu miesiąca.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnej oraz zmotywowanej osoby na stanowisko: Financial Specialist.

Financial Specialist
Lokalizacja: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Efektywną komunikację mailową z dostawcami, odpowiedź na ich zapytania, budowanie relacji;
  • Terminowe kompletowanie dokumentów rozliczeniowych od dostawców, tj. faktur i dokumentów potwierdzających wykonanie usługi;
  • Archiwizowanie otrzymanych dokumentów w formie elektronicznej;
  • Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, przekazywanie dokumentów do księgowania;
  • Wystawianie faktur sprzedażowych w systemie księgowym;
  • Wprowadzanie faktur sprzedażowych na platformach klientów / mailowa wysyłka dokumentów sprzedażowych;
  • Rozliczanie podróży służbowych według przyjętych reguł;
  • Sporządzanie dokumentów i zestawień zgodnie z zapotrzebowaniem działu.

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (niezbędne w codziennej pracy);
  • Dobra znajomość MS Office: Word, Excel, Outlook;
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej, preferowane doświadczenie w zakresie Accounts Payable / Accounts Receivable / Procure to Pay (PtP) / Order to Cash (OtC);
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów;
  • Umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność;
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • Dokładność i koncentracja na szczegółach;
  • Kreatywność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Otwartość na zmiany, dynamizm i determinacja w działaniu;
  • Uprzejme podejście do ludzi;
  • Doświadczenie w pracy z systemami Symfonia / SALDEO oraz zainteresowanie podatkami będą dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, dodatkowe zajęcia sportowe, cotygodniowy lunch i masaż, budżet szkoleniowy;
  • Pracę w godzinach pozwalających na zachowanie dobrego work-life balance;
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
 
 

Ogłoszenie archiwalne