Financial Systems Analyst

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2017-02-17
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 2017-03-19)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

815752
top
Franklin Templeton Investments remains a leading global investment management organization for more than 65 years thanks to our greatest assets - our employees. With over 9,000 employees working in 35 countries around the world to service over 240 financial products, we offer an exceptional range of diverse career options. Our corporate values reflect the best of our employees. We believe in putting clients first, building relationships, achieving quality results, and working with integrity. We strive to bring a balance of work and life to our employees.
Financial Systems Analyst
Location: Poznań

Job description:

The role is to manage and provide application administration, process improvement and project support for Corporate Finance.  Financial Systems Analyst will be supporting the analytical / allocation processes to provide enhanced financial results.

Ideal candidate:

  • Bachelor’s Degree in Finance, Accounting or Information Technology.
  • Some experience in accounting, financial analysis or information technology is required.
  • Proven knowledge and experience with ERP systems such as SAP or PeopleSoft
  • Experience with Business Intelligence Tools such as Cognos Powerplay, Hyperion Essbase, or MicroStrategy
  • Experience with cost allocations systems is a plus
  • An understanding of project management, business processes, ERP systems and reporting.
  • Good skills in the area of Microsoft Office Package (Excel, Word).
  • Previous experience working in the Financial Services Industry is a plus.
  • Very good communication skills and a good command of the English language.
  • Ability to quickly learn and adapt to a new environment and cooperate within project groups.
  • Can work independently and take initiative to improve business processes/information flow in the organization.
  • Meticulous with design details, accuracy, and quality.
  • Proven ability to perform well under pressure.

WE OFFER:

  • Possibility to develop your career in a global environment
  • Attractive location (Andersia Tower, Malta House)
  • Benefit package: medical insurance, Life Insurance, Assistance Package, Employee Assistant Program, Multisport Card, Staff investment Program
  • Stable employment conditions
  • Social events
  • Free gym in your office
  • Friendly and supportive working environment
  • Participation in international projects
  • Possibility to lead or support Charity Events

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883".

"When applying please enclose below statement: "I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 833)".

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się