Oferta pracy

Finansowy Partner Biznesowy/Financial Business Partner

Adamed Pharma S.A. O firmie

Adamed Pharma S.A.

Mariana Adamkiewicza 6A

Pieńków (pow. nowodworski)

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie budżetów (w tym wieloletnich) oraz jego kolejnych aktualizacji dla wybranych obszarów,

  • Kontrola i analiza realizacji budżetów (analiza odchyleń) dla wybranych obszarów

  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca,

  • Dostarczenie kierownictwu firmy terminowej i czytelnej informacji zarządczej (raporty miesięczne, kwartalne, roczne) dla wybranych obszarów,

  • Tworzenie raportów i analiz finansowych wraz z rekomendacją dla kierownictwa firmy, w tym raportów i analiz scenariuszowych ad hoc dla wybranych obszarów,

  • Aktywna współpraca ze wszystkimi obszarami biznesowymi w ramach organizacji w zakresie przygotowania wielowymiarowych analiz, w tym wykorzystania budżetów kosztowych/rabatowych i realizacji sprzedaży oraz rekomendacji działań,

  • Prezentacja wyników w trakcie cyklicznych spotkań z partnerami biznesowymi z elementami rekomendacji działań optymalizacyjnych,

  • Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących narzędzia analityczne i usprawniających raportowanie,

  • Udział w projektach strategicznych obszaru Finansowego oraz całej organizacji (m.in. wdrożenia nowych systemów/aplikacji, dostosowania narzędzi, itd,),

  • Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji.

  • Udział we wdrożeniach nowych usług i produktów od strony finansowej.

Nasze wymagania

  • Wyższe wykształcenie kierunkowe,

  • 3-5 lat doświadczenia pracy w kontrolingu lub finansach (mile widziane w branży farmaceutycznej/FMCG)

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,

  • Wiedza z zakresu procesów biznesowych funkcjonujących w przedsiębiorstwie,

  • Znajomość zagadnień planowania finansowego krótkookresowego i długookresowego,

  • Umiejętność przygotowania raportów zarządczych na potrzeby managerów różnych szczebli, wyciągania i prezentacji wniosków,

  • Komunikatywność i samodzielność,

  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,

  • Biegła znajomość MS Excel,

  • Znajomość zasad ewidencji księgowej,

  • Znajomość zasad przygotowania sprawozdań finansowych, jednostkowych i skonsolidowanych,

  • Znajomość funkcjonowania systemów księgowych typu ERP,

  • Wiedza na temat zasad sporządzania i kontroli wykonania budżetów.

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny

  • Atrakcyjny system premiowy

  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)

  • Kafeterię szkoleń

  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)

  • Zorganizowany transport do pracy lub parking

  • Eventy Integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkania świąteczne)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • parking dla pracowników

  • karty przedpłacone

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne