First Line Support Analyst

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-10-13
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 2017-11-12)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

First Line Support Analyst
Work Place: Wrocław
We have a team of more than 450 experts, who know their stuff. We use common sense more often than we use the procedures. And most probably, we play the most fierce table football matches in Wrocław. We develop Enterprise-class software in the atmosphere full of the English sense of humour.
Z nami będziesz:
  • Rejestrował wszystkie incydenty i zgłoszenia, katergoryzował je oraz nadawał im priorytet.
  • Przekazywał zgłoszenia, które nie mogą być rozwiązane przez pierwszą linię wsparcia, do poszczególnych zespołów.
  • Utrzymywał bardzo dobrą komunikację od początku do końca procesu.
  • Rozwiązywał incydenty.
  • Monitorował stan systemów/aplikacji.
  • Zapewniał pierwszą linię wsparcia dla klientów głównie z Wielkiej Brytanii.
  • Raportował postępy rozwiązywanych zgłoszeń do klienta i do poszczególnych zespołów.
  • Budował doskonałe relacje z klientem oraz z zespołami wewnętrznymi.
  • Nadzorował kolejkę incydentów.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
  • Zorientowanie na potrzeby klienta.
  • Nastawienie na dbanie o szczegóły i proaktywne zarządzanie.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Co dostajesz?
  • Całą masę benefitów (ubezpieczenia na życie, pakiet medyczny LUXMED, kartę MULTISPORT).
  • Brak tak zwanego dress code’u: marynarkę i muchę zakładasz tylko jeśli lubisz.
  • A na dokładkę doskonałą atmosferę (Objectivity z tego słynie!), nie wierzysz? SPRAWDŹ!
  • Lekcje angielskiego w czasie pracy.
  • Piłkarzyki, relax i music room.
Informujemy, że aplikując wyrażasz jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby obecnego procesu rekrutacji, jak i procesów rekrutacji zorganizowanych w przyszłości przez okres 5 lat zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997, nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie przyjmujesz do wiadomości, że administratorem Twoich danych osobowych staje się Objectivity Bespoke Software Specialists sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 142a oraz że masz prawo dostępu do treści swoich danych, do ich poprawiania, a także pisemnej prośby, o ich usunięcie, jak i pisemnego potwierdzenia, że tak się stało.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się