Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Fixnet Service Desk Specialist

Huawei Technologies Deutschland GmbHO firmie

  • małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

About Huawei

Huawei is dedicated to innovating around the needs of our customers and continuously pushing the boundaries of ICT. We develop networks, solutions, and devices, serving one third of the world’s population in over 170 countries and regions. We are connecting systems, businesses, cities, societies and people around the globe; improving efficiencies, transforming industries and ultimately creating better experiences for everyone.

At Huawei, we define human progress by innovations that enrich all humanity. We do not view connectivity as a privilege, but as a necessity. We believe that the impact of information and communications technology should be measured by how many people can benefit from it. We strive to engineer broadband technology to the highest standard, faster than ever, for everyone, everywhere.

Join us and together, we are building a Better Connected World.

Fixnet Service Desk Specialist

Obowiązki: 

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń 24x7 dla dużych i średnich klientów biznesowych (droga mailowa, telefonicznie, przez system ticketowy) w obszarze Fixed Operations Business (telefonia stacjonarna i internet, VPN) 

  • Weryfikacja zgloszeń utworzonych przez system monitoringu 

  • Tworzenie dokumentacji i samodzielne przetwarzanie danych w systemie ticketowym (BMC Remedy) 

  • Rozwiązywanie problemów z łączami Main i BackUp (FixNet, Mobile) 

  • Weryfikacja bieżących i historycznych danych dial-up 

  • Kontrola okablowania i stanu CPE (LED) 

  • Reset portu xDSL 

  • Pomiar linii Cuda 

  • Aktywne pozyskiwanie nowych informacji (informacje o klientach, weryfikacja usterek, zapytania o status u dostawcy/sprzedawcy) 

  • Formułowanie i dokumentowanie diagnozy jako podstawy do dalszego usuwania usterek 

  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług (operator linii, CPE service, vendor) 

  • W przypadku bardziej złożonych problemów, aktywna współpraca z zespołem 2nd level (Advanced Troubleshooting, Voice & IP) 

  • Przyjmowanie i przetwarzanie eskalacji od klientów

Wymagania

  • Dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego 

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7 

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (przez telefon i mailowo, znajomość systemów ticketowych) 

  • Mile widziane doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym i sektorze klientów biznesowych 

  • Znajomość różnych typów technologii sieci stacjonarnych, DSL, VDSL, Ethernet, VPN 

  • Mile widziane doświadczenie z urządzeniami Cisco i OneAccess CPE 

  • Zdolność do samodzielnej pracy i umiejętność pracy w zespole 

  • Zamiłowanie do rozwiązywania problemów 

  • Poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie i niezawodność 

Oferujemy

  • Kompleksowe szkolenie 

  • W pełni wyposażone miejsce pracy 

  • Możliwości awansu wewnętrznego i dalszego rozwoju 

  • Zaangażowany i pomocny zespół 

  • Elastyczne godziny pracy 

Ogłoszenie archiwalne