Fundacja Siepomaga

Front Office Specialist - Manager

Fundacja SiepomagaO firmie

Fundacja Siepomaga

Za Bramką 1

Poznań

Front Office Specialist/Manager

Miejsce pracy: Poznań

Rosnąca liczba realizowanych projektów Fundacji sprawia, że potrzebujemy wsparcia w dziedzinie kontaktu z Podopiecznymi, Darczyńcami i Partnerami. Tam gdzie czas odpowiedzi i pierwsze wrażenie odgrywają kluczową rolę.

 

Potrzebujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:

  • pierwszy telefoniczny kontakt z Podopiecznymi/Fundacjami,
  • telefoniczną i pisemną obsługę zainteresowanych,
  • udzielanie Podopiecznym/Partnerom wsparcia merytorycznego,
  • obsługę ogólnej skrzynki e-mailowej, rozdzielanie e-maili przychodzących,
  • podjęcie się ścisłej współpracy z innymi działami Fundacji w tym głównie z Redaktorami Zbiórek, Księgowością, Działem Weryfikacji Zgłoszeń,
  • obsługę pakietu Google oraz systemu 3CX i Zendesk po uprzednim przeszkoleniu.
line

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
  • chęci do nauki, rozwoju i współpracy,
  • komunikatywności i pozytywnego nastawienia do ludzi i zwierząt,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • empatii oraz ogromnych pokładów cierpliwości.
line

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dofinansowaną kartę sportową i pakiet medyczny,
  • niecodzienną pracę w fajnym i zgranym zespole,
  • niezbędne narzędzia do pracy w biurze w centrum Poznania.
line
Front Office Specialist/Manager

Rosnąca liczba realizowanych projektów Fundacji sprawia, że potrzebujemy wsparcia w dziedzinie kontaktu z Podopiecznymi, Darczyńcami i Partnerami. Tam gdzie czas odpowiedzi i pierwsze wrażenie odgrywają kluczową rolę.

 

Potrzebujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:

  • pierwszy telefoniczny kontakt z Podopiecznymi/Fundacjami,
  • telefoniczną i pisemną obsługę zainteresowanych,
  • udzielanie Podopiecznym/Partnerom wsparcia merytorycznego,
  • obsługę ogólnej skrzynki e-mailowej, rozdzielanie e-maili przychodzących,
  • podjęcie się ścisłej współpracy z innymi działami Fundacji w tym głównie z Redaktorami Zbiórek, Księgowością, Działem Weryfikacji Zgłoszeń,
  • obsługę pakietu Google oraz systemu 3CX i Zendesk po uprzednim przeszkoleniu.

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
  • chęci do nauki, rozwoju i współpracy,
  • komunikatywności i pozytywnego nastawienia do ludzi i zwierząt,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • empatii oraz ogromnych pokładów cierpliwości.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dofinansowaną kartę sportową i pakiet medyczny,
  • niecodzienną pracę w fajnym i zgranym zespole,
  • niezbędne narzędzia do pracy w biurze w centrum Poznania.

Ogłoszenie archiwalne