Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

FullStack Developer

Voice Contact Center Sp. z o.o.

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • ważna jeszcze 16 dni
    do: 12 lis 2021
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Python

  • JavaScript

  • Git

  • Linux

Mile widziane

  • Docker

  • MongoDB

  • Flask

  • Vue.js

System operacyjny

O projekcie

Głównym celem stanowiska jest praca przy rozwoju technologii botów konwersacyjnych z wykorzystaniem technologii NLU opartych m.in. o nowe technologie AI (np. BERT). Dodatkowe zadania obejmować będą podstawy technologii devops, m.in.. docker oraz IaC oraz prace przy prostych frontendach (hmlt/css/js).

Twój zakres obowiązków

  • Praca przy technologiach i badaniach AI w NLU (BERT) - tworzenie zbiorów treningowych, badanie wpływu hiperparametrów na performance modelu, testy

  • Rozwój bazy kodu silnika botowego w pythonie, w tym refactoring długu technologicznego, testy

  • Rozwój i tworzenie interfejsów webowych w Javascript/Vue opcjonalnie z backendem Python/flask

  • Tworzenie skryptów wymiany danych w pythonie najczęściej w standardach REST, tworzenie prostych API (REST) w pythonie/fastapi

  • Budowa wewnętrznych systemów wprowadzania i zarządzania danymi w całej firmie

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w programowaniu w python i javascript

  • Znajomość systemu Linux, narzędzia git i ssh

  • Znajomość narzędzi: Docker i/lub jakiekolwiek IaC html/css/js

  • Chęć rozwoju w kierunku programowania python, w przyszłości rust lub go, poznawanie i rozwój technologii AI w NLU i nie tylko (w przyszłości analiza strumienia dźwiękowego oparta o ML), podstawowe technologie devopsowe

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 3

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • masz wpływ na wybór narzędzi i technologii
  • masz wpływ na produkt
  • tworzysz kod "od zera"
  • koncentrujesz się na rozwoju produktu
  • agile
  • kanban

Tak pracujemy nad projektem

  • Clean Code

  • TDD

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • czas na rozwój Twoich pomysłów

  • firma wspiera projekty open source

  • mentoring

  • przestrzeń do eksperymentowania

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji

  • Ciekawe i ambitne projekty w obszarze technologii AI (m.in. BERT), NLU , oraz rozwiązaniach botowych i nie tylko

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia: kontrakt B2B, elastyczne godziny, hybrydowy model współpracy (biuro / zdalnie)

  • Wynagrodzenie od 12 000 do 16 000 PLN uzależnione od doświadczenia i umiejętności

  • Nieformalną atmosferę w biurze i pracę w małych, wspierających zespołach

  • Workflow w modelu kanban lub agile

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center jest liderem wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji. W swoim portfolio możemy pochwalić się współpracą ze znanymi i prestiżowymi polskimi oraz zagranicznymi markami.

Jesteśmy częścią grupy OEX jednego z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje