Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Fundraiser - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 08.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    FUNDACJA "MAM SERCE"

    Fundacja Mam serce od 9 lat skutecznie pomaga chorym dzieciom – finansuje zagraniczne operacje, kupuje sprzęty medyczne, opłaca rehabilitację, pomaga szpitalom. Działamy głównie w Internecie, wykorzystując nowoczesne narzędzia e-marketingowe do pozyskiwania funduszy.

    Szukamy osoby energicznej, która wniesie do naszej fundacji nowe pomysły i swoje doświadczenie.

    Fundraiser - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres zadań:

    1. Planowanie i prowadzenie niebanalnych kampanii reklamowych w Internecie:

    • media społecznościowe
    • marketing wirusowy
    • reklama na portalach
    • opracowywanie raportów i statystyk z prowadzonych działań

    2. Przygotowywanie newslettera, e-mailingu, budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami za ich pośrednictwem oraz pozyskiwanie nowych
    3. Pozyskiwanie i spotkania z potencjalnymi sponsorami, partnerami
    4. Reprezentowanie fundacji na ważniejszych wydarzeniach związanych z promocją i/lub zbiórkami (sporadyczne wyjazdy)
    5. Prowadzenie Fanpage’a na FB
    6. Dodawanie treści na stronie www w CMS-ie

    Dodatkowo (mile widziane):

    1. Drobne prace graficzne
    2. Proste montaże materiałów foto-video, tworzenie videomaili

    Wymagania:

    • Kilkuletnie doświadczenie w branży reklamowej/marketingowej/ngo
    • Wysoka kreatywność, umiejętność tworzenia i koordynowania niestandardowych kampanii reklamowych
    • Lekkie pióro, bezbłędne pisanie
    • Biegłe poruszanie się po portalach społecznościowych
    • Znajomość programu do mailingu (FreshMail/GetResponse/Salesmanago)
    • Znajomość najbardziej popularnych CMS (WordPress, Joomla)
    • Dobra znajomość jęz. ang. (tworzenie treści marketingowych na obcojęzyczne strony)
    • Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
    • Swobodne i płynne wypowiadanie się, umiejętność wystąpień publicznych
    • Mile widziane - znajomość html-a
    • Mile widziane - znajomość programów graficznych (Adobe Photoshop, Illustrator) oraz umiejętność montażu wideo
    • Pasja i motywacja do działania! (najważniejsze:))

    Poza CV, prosimy o dołączenie prezentacji jednej z kampanii zrealizowanej przez siebie.

    Zgłoszenia prosimy wysyłać do 21.03.2019 klikając w przycisk aplikowania