Oferta pracy

General Ledger Analyst

HRK S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior), ekspert
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Operacje księgi głównej dla oddziałów firmy w tym między innymi transakcje i operacje dotyczące należności, treasury, środków trwałych, listy płac, rozliczeń międzyokresowych, rejestrowania przychodów i wydatków itp.

  • Obliczanie i księgowanie wpisów do dziennika,

  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,

  • Sporządzanie sprawozdań rachunku zysków i strat, bilansu i innych,

  • Przygotowywanie analiz dotyczących podatku VAT i CIT,

  • Współpraca z konsultantami w zakresie przygotowywania ustawowych sprawozdań finansowych,

  • Bezpośredni kontakt z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi, dostarczanie danych i wyjaśnień audytorom.

Wymagania pracodawcy

  • 1 rok doświadczenia związanego z obsługą księgi głównej,

  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2,

  • Chęć dalszego rozwoju w strukturach GL,

  • Znajomość systemów księgowych np. SAP, Oracle.

Mile widziane

  • Wykształcenie w obszarze finansów i księgowości.

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,

  • Możliwości rozwoju w strukturach firmy z branży medycznej,

  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. bonus roczny, kartę sportową, ubezpieczenia, rozbudowaną opiekę medyczną, udział w akcjach firmy,

  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w międzynarodowym zespole,

  • Pracę w systemie hybrydowym (4 dni pracy w biurze na miesiąc) oraz elastyczne godziny pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

HRK S.A.

Zespół HRK SSC/BPO specjalizuje się w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w całej Polsce. Współpracujemy z międzynarodowymi organizacjami z całego świata i wspieramy naszych klientów w budowaniu struktur organizacji od podstaw, przekształcaniu ich w centra kompetencyjne oraz w realizacji pojedynczych rekrutacji.

Zespół realizuje pełne spektrum projektów - od poziomu entry level, poprzez stanowiska specjalistyczne, managerskie oraz dyrektorskie (executive search). Posiadamy duże doświadczenie w rekrutacji na stanowiska w obszarze: finanse and księgowość, HR, operacje, obsługa klienta, czy helpdesk.

Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment & Development Center), budowanie ścieżek kariery, a także usługi z zakresu employer brandingu oraz obsługi kadr i płac.

Przewiń do profilu firmy