Oferta pracy

General Manager - infrastruktura krytyczna

Wyser Sp. z o.o.

  • zachodniopomorskie

    zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna

Rekrutujemy dla

Proces rekrutacyjny prowadzony jest dla spółki, będącej częścią grupy kapitałowej o międzynarodowym zasięgu. Grupa jest istotnym dostawcą infrastruktury krytycznej i z powodzeniem realizuje cele strategiczne oraz umacnia swoją pozycję na rynkach międzynarodowych. W związku z rozwojem struktur, w jednej ze spółek z grupy kapitałowej, która odpowiedzialna jest za utrzymanie infrastruktury i obsługę serwisową kontaktów zostaje utworzone nowe stanowisko General Manager'a - Board Member.

Osoba na stanowisku General Managera odpowiadać będzie za stworzenie skutecznego modelu biznesowego w spółce zajmującej się utrzymaniem i serwisem infrastruktury krytycznej. W tej roli istotnym zadaniem będzie ścisła współpraca i poszukiwanie synergii ze spółkami z Grupy oraz zarządzanie rozproszoną strukturą terenową. General Manager odpowiadać będzie za obsługę >200 kontraktów na >20 rynkach (głównie CE). W tej roli idealnie sprawdzi się osoba decyzyjna, wykazująca się kompetencjami w zakresie budowania i egzekwowania strategii.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie całością procesów biznesowych w spółce usługowej z branży infrastruktury krytycznej

  • Odpowiedzialność za realizację założeń biznesowych

  • Zarządzanie strukturami regionalnymi (20 krajów)

  • Planowanie strategiczne, egzekucja decyzji biznesowych

  • Określanie polityki handlowej i opracowanie modelu rozliczeń z kontrahentami

  • Zdefiniowanie i wdrożenie procesów oraz procedur wewnętrznych mających na celu profesjonalizację działań operacyjnych

  • Bezpośrednia, ścisła współpraca z radą nadzorczą i TOP managementem spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej

  • Rozbudowa sieci serwisowej w Europie

  • Reprezentowanie spółki na wydarzeniach biznesowych i branżowych

  • Udział w przetargach publicznych

  • Ocena możliwości współpracy z podwykonawcami i ich dobór

  • Poszukiwanie synergii biznesowych oraz poprawa efektywności

  • Odpowiedzialność za wynik finansowy firmy

  • Zapewnienie realizacji usług wynikających z zawartych przez spółkę kontraktów i zobowiązań (gwarancyjnych i serwisowych)

  • Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych (Business development)

  • Planowanie działań długofalowych w oparciu o prognozy biznesowe

Wymagania pracodawcy

  • 5 lat doświadczenie w pełnieniu funkcji członka zarządu

  • Mile doświadczenie w roli General Managera/COO w spółkach z obszaru infrastruktury krytycznej i branży instalacyjnej

  • Umiejętność planowania strategicznego, określania kierunków działań i egzekucji zadań

  • Doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą operacyjną

  • Preferowane doświadczenie w zarządzaniu operacjami w środowisku międzynarodowym

  • Atutem będzie poparta efektami współpraca z podwykonawcami

  • Umiejętność analizy danych i syntezy wniosków

  • Decyzyjność, sprawczość, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku biznesowym

  • Przedsiębiorcza postawa, poszukiwanie inicjatyw biznesowych

  • Umiejętność organizowania i strukturyzowania procesów operacyjnych

  • Kompetencje w delegowaniu zadań

  • Otwartość do podróży służbowych (do 10% czasu pracy)

  • Rozwinięte kompetencje managerskie i przywódcze

  • Płynna komunikacja w języku angielskim

Pracodawca oferuje

  • Pracę w organizacji w fazie wzrostu

  • Niezależność, sprawczość i decyzyjność

  • Dużą niezależność i autonomię w zarządzaniu podległym obszarem

  • Udział w programie motywacyjnym dla TOP Managementu

  • Niezbędne narzędzia pracy

Wyser Sp. z o.o.

Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.

Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.

Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.

Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.

Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.

Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!

Przewiń do profilu firmy