German Speaking Customer Service Team Leader

  • Budapeszt, Węgry
  • Kierownik
  • 08.12.2017
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 07.01.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

BP – a different perspective on commitment.

A workplace focused on you, providing stability and partnership, career opportunities, remote working options alongside the best training package available. A company valuing excellence, integrity, diversity and fun. Explore your potential with us and join team BP today as:

German Speaking Customer Service Team Leader
Miejsce pracy: Budapeszt

BP has established a Business Service Centre ("BSC") in Budapest which provides Finance, Customer Service and Operational Procurement services to all Refining and Marketing ("R&M") businesses in Europe. The BSC provides the opportunity to combine activities dispersed across different locations, and support the standardization and simplification of processes in one location. The BSC started operating in September 2009, since than we hired 1700 colleagues. We are continuously growing and we look for experienced professionals to contribute to our success.

If you join our Customer Service team, you may have the following responsibilities:

  • To lead a team of Customer Service Representatives who support inbound and outbound customer contacts.
  • Understanding the relevant procedures and processes for the relevant Businesses, as well as the internal BSC processes.
  • Ensuring timely resolution of Service Requests and activities within the Customer Relationship Management system. Proactively seek to minimize or eliminate by addressing root causes in terms of either processes or behavioral changes.
  • Deliver Customer Service and Order to Cash processes by managing workflow, ensuring adequate holiday training & sickness cover.
  • Proactively develop the skills, competencies and knowledge of Customer Service team members
  • Carry out regular one to ones with all direct reports to discuss performance and to develop and implement career path plans.
  • Organize monthly team meetings with direct reports.
  • Provide first level escalation for any issues raised by the team.
  • Ensure processes are embedded & adhered to consistently throughout the team.
  • Work closely with other team leaders within the Business to ensure that overall operational objectives are met, ideas shared and lessons learnt

In a Customer Service Team Leader role we have the following requirements:

  • University or College degree
  • Min. 3 years relevant experience in the field of Customer Service
  • Min. 2 years relevant experience in People Management & Process Management
  • Fluency in German and English
  • High level of IT proficiency
  • Excellent communication skills and a customer oriented approach
  • Flexible, motivated personality
If you are interested in this position, learn more on Miejsce pracy: Budapeszt

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się