prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyGerman Support Specialist
Teleperformance Polska
warmińsko-mazurskie
warmińsko-mazurskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

Twój zakres obowiązków
kompleksowa obsługa klienta za pomocą e-maila oraz połączeń przychodzących (niczego nie sprzedajemy!) zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi klienta
rozwiązywanie problemów technicznych
realizowanie celów jakościowych projektu
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Nasze wymagania
znajomość języka niemieckiego na poziomie C2/native (może być C1 jeśli rozumiesz rozmówców z autriackim akcentem)
znajomość języka angielskiego na poziomie B1
znajomość podstaw obsługi urządeń takich jak komputer, smartfon, tablet, laptop w celu rozwiązywania prostych problemów technicznych
silny duch zespołowy
To oferujemy
umowę o pracę, wynagrodzenie 7000 zł brutto/ miesięcznie + pakiet benefitów w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa lub platforma językowa
program poleceń pracowniczych- do zgarnięcia bonusy nawet do 5000 zł
szkolenie, które w pełni przygotuje Cię do wykonywania codziennej pracy
po szkoleniu w Warszawie (które trwa 3 tygodnie) możliwość przejścia na pracę zdalną, do której zapewniamy cały sprzęt
pracę w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place To Work uzyskiwanym na podstawie pozytywnych opinii pracowników
Benefity
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Teleperformance Polska
Teleperformance is the global leader in advanced experience management for customers and citizens around the world.
Focused on delivering exceptional business services, we provide an integrated, OneOffice approach through: customer experience management, back-office services, and business process optimization. This end-to-end solution portfolio helps companies achieve business efficiencies and improve customer loyalty by balancing high-tech solutions with a high-touch, human-centric approach.
Teleperformance Poland has been present on the Polish market for over 25 years. We operate from 4 sites located in Warsaw, Katowice and Cracow.
We are a group of 1,700 passionate people, citizens of over 55 different countries, serving in 20 different languages.
Join us today!