Phenicoptere Sp. z o.o.

Global Marketing Manager

Phenicoptere Sp. z o.o.O firmie

  • podkarpackie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 3 cze 2020
  • Menedżer
GLOBAL MARKETING MANAGER

Będziesz pracował z najlepszymi sieciami kosmetycznymi w ponad 70 krajach,
będziesz zmieniał świat z marką która podbija serca kobiet na całym świecie…

Co otrzymasz?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Opiekę medyczną w MEDICOVER
  • Multisport
  • Kursy językowe
  • Szkolenia wzmacniające kompetencje
  • Możliwość rozwoju 360 w Trade Marketingu, Customer, Product Development, Communication, Marketing Strategy, Performance i Digital Marketingu
  • Realny wpływ na strategię marketingową
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji wraz młodym i ambitnym zespołem
  • Służbowe wyjazdy m.in. do Chin, ZEA, USA,Rosji

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Must have - min. 3-letniego doświadczenia w FMCG lub na rynku kosmetycznym
  • Umiejętność wychwytywania trendów i adoptowania ich do strategii marki, wysokiej świadomości biznesowej
  • Samodzielności, wydajnej pracy, deadline-oriented, pro-aktywnej postawy
  • Doświadczenia w zarządzaniu projektowym z umiejętnościami priorytetyzowania tasków i rozdzielania ich w zespole
  • Strategicznego myślenia 360 stopni
  • Mocno rozwiniętych umiejętności analitycznych, lekkiego pióra, wiedzy marketingowej.
  • doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów, popartej wynikami
  • Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań i nastawienia na cel
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, Power Point, Word), języka angielskiego na poziomie min. C1, WRIKE, INDAHASH, Brand24


Co będziesz robić?


ZADANIA STRATEGICZNE:
  • Wprowadzać nowe produkty na rynek i opracowywać plany lansowań
  • Opracowywać strategię marketingową marek GLOV i Delete MakeUp
  • Planować działania wspierające rotację regularnego portfolio i tworzyć plany wdrażania nowych produktów, w trzech modelach: współpraca bezpośrednia z sieciami handlowymi lub platformami on-line, współpraca z dystrybutorami, współpraca z agentami
  • Reprezentować firmę na targach zagranicznych (między innymi Cosmoprof, największe targi kosmetyczne odbywające się w Bolonii, Hong Kongu, Dubaj)
  • Analizować i kontrolować budżety marketingowe
  • Opracowywać lokalne plany marketingowe dla partnerów i rynków
  • Zarządzać eventami marek, aktywnościami PR
  • Kontrolować i raportować efektywność kampanii marketingowych
  • Analizować zachowania konsumenckie i trendy i adoptować je do potrzeb marek i firmy

TRADE MARKETING:

  • Tworzyć narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż i wzmacjaniące rotację w punktach sprzedaży
  • Koordynować tworzenie materiałów reklamowych (ulotki, testery, prezentacje produktowe)

KREACJA:

  • Nadzorować pracę grafików i animatorów przy tworzeniu kontentu marki na potrzeby: social media, edukacji klientów, kreacji produktów i materiałów wspierających sprzedaż, materiałów dla platform on-line
  • Współpracować z działem R&D przy procesie tworzenia nowych produktów i materiałów POS
  • Zarządzać sesjami zdjęciowymi i materiałami video
  • Tworzyć nowe opakowania – koordynować działania copywritera i grafików wg. Wytycznych marki i potrzeb klienta

ON-LINE:

  • Tworzyć plany wdrażania nowych produktów, we współpracy z działem Performance Marketingu
  • Pracować z marketplace’ami

Będziesz pracował z najlepszymi sieciami kosmetycznymi w ponad 70 krajach,
będziesz zmieniał świat z marką która podbija serca kobiet na całym świecie…

GLOBAL MARKETING MANAGER


Co będziesz robić?


ZADANIA STRATEGICZNE:
  • Wprowadzać nowe produkty na rynek i opracowywać plany lansowań
  • Opracowywać strategię marketingową marek GLOV i Delete MakeUp
  • Planować działania wspierające rotację regularnego portfolio i tworzyć plany wdrażania nowych produktów, w trzech modelach: współpraca bezpośrednia z sieciami handlowymi lub platformami on-line, współpraca z dystrybutorami, współpraca z agentami
  • Reprezentować firmę na targach zagranicznych (między innymi Cosmoprof, największe targi kosmetyczne odbywające się w Bolonii, Hong Kongu, Dubaj)
  • Analizować i kontrolować budżety marketingowe
  • Opracowywać lokalne plany marketingowe dla partnerów i rynków
  • Zarządzać eventami marek, aktywnościami PR
  • Kontrolować i raportować efektywność kampanii marketingowych
  • Analizować zachowania konsumenckie i trendy i adoptować je do potrzeb marek i firmy

TRADE MARKETING:

  • Tworzyć narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż i wzmacjaniące rotację w punktach sprzedaży
  • Koordynować tworzenie materiałów reklamowych (ulotki, testery, prezentacje produktowe)

KREACJA:

  • Nadzorować pracę grafików i animatorów przy tworzeniu kontentu marki na potrzeby: social media, edukacji klientów, kreacji produktów i materiałów wspierających sprzedaż, materiałów dla platform on-line
  • Współpracować z działem R&D przy procesie tworzenia nowych produktów i materiałów POS
  • Zarządzać sesjami zdjęciowymi i materiałami video
  • Tworzyć nowe opakowania – koordynować działania copywritera i grafików wg. Wytycznych marki i potrzeb klienta

ON-LINE:

  • Tworzyć plany wdrażania nowych produktów, we współpracy z działem Performance Marketingu
  • Pracować z marketplace’ami

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Must have - min. 3-letniego doświadczenia w FMCG lub na rynku kosmetycznym
  • Umiejętność wychwytywania trendów i adoptowania ich do strategii marki, wysokiej świadomości biznesowej
  • Samodzielności, wydajnej pracy, deadline-oriented, pro-aktywnej postawy
  • Doświadczenia w zarządzaniu projektowym z umiejętnościami priorytetyzowania tasków i rozdzielania ich w zespole
  • Strategicznego myślenia 360 stopni
  • Mocno rozwiniętych umiejętności analitycznych, lekkiego pióra, wiedzy marketingowej.
  • doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów, popartej wynikami
  • Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań i nastawienia na cel
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, Power Point, Word), języka angielskiego na poziomie min. C1, WRIKE, INDAHASH, Brand24

Co otrzymasz?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Opiekę medyczną w MEDICOVER
  • Multisport
  • Kursy językowe
  • Szkolenia wzmacniające kompetencje
  • Możliwość rozwoju 360 w Trade Marketingu, Customer, Product Development, Communication, Marketing Strategy, Performance i Digital Marketingu
  • Realny wpływ na strategię marketingową
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji wraz młodym i ambitnym zespołem
  • Służbowe wyjazdy m.in. do Chin, ZEA, USA,Rosji

Ogłoszenie archiwalne