Główna księgowa / Główny księgowy

  • Bełchatów, Kleszczów, Radomsko, Piotrków Trybunalski, , łódzkie
  • Kierownik
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 23.08.2019
  • Ważna jeszcze 6 dni (do 22.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Chcesz pracować w firmie produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Posiadasz  doświadczenie na stanowisku głównej księgowej/ głównego księgowego i jesteś gotowa/-y na nowe wyzwania? Zaaplikuj i dołącz do prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej.

    Główna księgowa / Główny księgowy
    Nr ref.: /354/05/2019/MA/44064
    Bełchatów, Kleszczów, Radomsko, Piotrków Trybunalski,
    oferujemy
    • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • dużą samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji
    • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (pakiety szkoleń)
    zadania
    • prowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości
    • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych
    • sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki
    • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS)
    • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
    • czynne uczestnictwo w przygotowaniu raportów na potrzeby zarządu oraz banków
    • kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowych
    oczekujemy
    • wykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse)
    • minimum 4-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku głównej księgowej / głównego księgowego
    • doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej
    • praktycznej wiedzy z zakresu prawa bilansowego, podatkowego oraz finansów
    • bardzo dobrej znajomości przepisów VAT, CIT,PIT oraz ustawy o rachunkowości
    • znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego
    • praktycznej znajomości zagadnień dot. rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, umiejętności interpretowania przepisów w zakresie prawa pracy
    • znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
    • znajomości systemu Płatnik
    • umiejętności pracy w zespole a także zarządzania nim
    • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w działalności przedsiębiorstw w specjalnych strefach ekonomicznych

     

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47