Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Główna Księgowa – Główny Księgowy

BIZNES BUTIK sp. z o.o. sp.k.O firmie

  • Łagiewnicka 108A, Łódzka 108, Gawrońska 5

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Biznes Butik działa w ramach grupy kapitałowej podmiotów specjalizujących się w doradztwie biznesowym. Wspiera przedsiębiorców sektora MŚP w obszarach dotacji unijnych, pożyczek i kredytów, zarządzania finansami, zarządzania portfelem nieruchomości, organizacji przedsiębiorstw oraz księgowości i podatków. Projekty realizowane są na terenie całej Polski z przewagą projektów na terenie województwa łódzkiego oraz mazowieckiego. Wszystkie oferowane usługi są szyte na miarę w oparciu o analizę potrzeb klienta.

Smartup Business to biuro rachunkowe nastawione na kompleksową obsługę małych i średnich przedsiębiorstw. Wspieramy ich w prowadzeniu rachunkowości finansowej, podatkowej, zarządczej oraz kontrolingu finansowego. Stosując najnowsze rozwiązania dostępne na rynku, wsparte oprogramowaniem firmy Comarch, dostarczamy naszym klientom pełne i pewne dane finansowe niezbędne do podejmowania przemyślanych decyzji.   

Główna Księgowa – Główny Księgowy

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie pełnej księgowości, nadzorowanie rozliczeń podatkowych, sprawozdawczość finansowa
  • Współpraca z audytorami podczas badania sprawozdań finansowych
  • Przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych (ewentualnie kwartalnych bilansów oraz rachunku wyników)
  • Nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi
  • Udział w spotkaniach z klientem
  • Wsparcie merytoryczne dla klienta
  • Komunikacja z urzędami
  • Przygotowanie płatności w imieniu klientów

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima
  • Znajomość pakietu Microsoft 365 w szczególności Excel, Word, Outlook.
  • Minimum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym (np.: w biurze rachunkowym)
  • Wyższe wykształcenie (najlepiej: ekonomiczne/prawnicze/podatkowe/finanse i rachunkowość)
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawnych, ustaw i standardów rachunkowości
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji
  • Wysoka kultura osobista
  • Świetna organizacja czasu pracy
  • Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem

Oferta:

  • Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, umowa zlecenie, faktura
  • Umożliwiamy elastyczne godziny pracy i pracę zdalną
  • Motywacyjny system premiowy, karta Multisport, finansowanie szkoleń i studiów podyplomowych
  • Praca w dynamicznym środowisku z twórczymi ludźmi oparta na wysokich standardach jakości (certyfikacja ISO)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klientów z wielu branż
  • Możliwość realizowania własnych projektów
  • Rozwój swoich umiejętności oraz realną szansę awansu – nasza grupa kapitałowa wciąż się rozwija i poszerza swoją działalność, dzięki czemu każdy ma szansę na rozwijanie swoich umiejętności oraz udział w ciekawych projektach

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem poprzez przycisk aplikowania.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne