Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Główna Księgowa/ Główny Księgowy

Dom Lekarski S.A.O firmie

  • Bagienna 6
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Dom Lekarski S.A.

Bagienna 6

Szczecin

Dom Lekarski S.A. to miejsce dla ludzi z pasją. Nasze Centrum Medyczne powstało w 2001 r. w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi zdrowotne. Misją Domu Lekarskiego jest świadczenie w sposób innowacyjny i kompleksowy najwyższej jakości usług medycznych, zarówno z zakresu porad medycznych, diagnostyki, leczenia operacyjnego, jak i rehabilitacji w rozumieniu całkowitego powrotu pacjentów do zdrowia i pełnej sprawności. Dom Lekarski S.A., notowany na giełdzie NewConnect od 2011 r., w przeszłości otrzymał wiele nagród, między innymi Nagrodę Gospodarczą „Busolę Biznesu” w kategorii Innowacja Roku 2011 wręczaną przez Prezydenta Miasta Szczecina, czy Diamenty miesięcznika Forbes. Nasz ośrodek posiada również Certyfikat ISO 9001:2008 nadany przez Germanischer Lloyd Industrial Services Polska Sp. z o.o. oraz certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej. Należymy także do HOPE – Europejskiej Federacji Szpitali.

Główna Księgowa/ Główny Księgowy

Opis stanowiska:

  • prowadzenie pełnej księgowości firmy z branży medycznej;
  • terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS;
  • miesięczna kontrola sald kont księgowych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • monitorowanie zmian w przepisach;
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie księgowości i podatków;
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym: z audytorami oraz biegłymi rewidentami;
  • proponowanie rozwiązań optymalizujących procesy księgowe;
  • współudział w tworzeniu raportów giełdowych;

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość);
  • min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku;
  • znajomość obsługi pełnej księgowości w spółkach prawa handlowego;
  • odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT) oraz przepisów prawa gospodarczego;
  • doświadczenie w raportowaniu (znajomość Ustawy o Rachunkowości, doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów GUS);
  • doświadczenie we współpracy z audytorami;
  • biegła obsługa komputera - dobra znajomość MS Office oraz programów księgowych;
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  • umiejętność zarządzania zespołem;

Oferujemy:

  • interesującą i samodzielną pracę w oraz stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
  • niezbędne narzędzia pracy: komputer oraz telefon służbowy;
  • przyjazną atmosferę w pracy.

Ogłoszenie archiwalne