Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyGłówna Księgowa/ Główny Księgowy
Dom Lekarski S.A.O firmie
- Bagienna 6Szczecin, zachodniopomorskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Kierownik
Dom Lekarski S.A.
Bagienna 6
Szczecin
Dom Lekarski S.A. to miejsce dla ludzi z pasją. Nasze Centrum Medyczne powstało w 2001 r. w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi zdrowotne. Misją Domu Lekarskiego jest świadczenie w sposób innowacyjny i kompleksowy najwyższej jakości usług medycznych, zarówno z zakresu porad medycznych, diagnostyki, leczenia operacyjnego, jak i rehabilitacji w rozumieniu całkowitego powrotu pacjentów do zdrowia i pełnej sprawności. Dom Lekarski S.A., notowany na giełdzie NewConnect od 2011 r., w przeszłości otrzymał wiele nagród, między innymi Nagrodę Gospodarczą „Busolę Biznesu” w kategorii Innowacja Roku 2011 wręczaną przez Prezydenta Miasta Szczecina, czy Diamenty miesięcznika Forbes. Nasz ośrodek posiada również Certyfikat ISO 9001:2008 nadany przez Germanischer Lloyd Industrial Services Polska Sp. z o.o. oraz certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej. Należymy także do HOPE – Europejskiej Federacji Szpitali.
Opis stanowiska:
- prowadzenie pełnej księgowości firmy z branży medycznej;
- terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT;
- sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS;
- miesięczna kontrola sald kont księgowych;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- monitorowanie zmian w przepisach;
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie księgowości i podatków;
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym: z audytorami oraz biegłymi rewidentami;
- proponowanie rozwiązań optymalizujących procesy księgowe;
- współudział w tworzeniu raportów giełdowych;
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość);
- min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku;
- znajomość obsługi pełnej księgowości w spółkach prawa handlowego;
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT) oraz przepisów prawa gospodarczego;
- doświadczenie w raportowaniu (znajomość Ustawy o Rachunkowości, doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów GUS);
- doświadczenie we współpracy z audytorami;
- biegła obsługa komputera - dobra znajomość MS Office oraz programów księgowych;
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- umiejętność zarządzania zespołem;
Oferujemy:
- interesującą i samodzielną pracę w oraz stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
- niezbędne narzędzia pracy: komputer oraz telefon służbowy;
- przyjazną atmosferę w pracy.
Ogłoszenie archiwalne