Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Dom Lekarski S.A.O firmie

  • Bagienna 6
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Dom Lekarski S.A.

Bagienna 6

Szczecin

Dom Lekarski S.A. to miejsce dla ludzi z pasją. Misją Domu Lekarskiego jest świadczenie w sposób innowacyjny i kompleksowy najwyższej jakości usług medycznych, zarówno z zakresu porad medycznych, diagnostyki, leczenia operacyjnego, jak i rehabilitacji w rozumieniu całkowitego powrotu pacjentów do zdrowia i pełnej sprawności. Dom Lekarski S.A., notowany na giełdzie NewConnect od 2011 r., w przeszłości otrzymał wiele nagród, między innymi Nagrodę Gospodarczą „Busolę Biznesu” w kategorii Innowacja Roku 2011 wręczaną przez Prezydenta Miasta Szczecina, czy Diamenty miesięcznika Forbes. Nasz ośrodek posiada również Certyfikat ISO 9001:2008 nadany przez Germanischer Lloyd Industrial Services Polska Sp. z o.o. oraz certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej. Należymy także do HOPE – Europejskiej Federacji Szpitali. 

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Opis stanowiska:

•    prowadzenie pełnej księgowości firmy z branży medycznej;
•    terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT;
•    sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS;
•    miesięczna kontrola sald kont księgowych;
•    prowadzenie ewidencji środków trwałych;
•    monitorowanie zmian w przepisach;
•    współpraca z innymi działami firmy w zakresie księgowości i podatków;
•    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości;
•    współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym: z audytorami oraz biegłymi rewidentami;
•    proponowanie rozwiązań optymalizujących procesy księgowe;

Wymagania:

•    wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość);
•    min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku;
•    znajomość obsługi pełnej księgowości w spółkach prawa handlowego;
•    odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
•    bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT) oraz przepisów prawa gospodarczego;
•    doświadczenie w raportowaniu (znajomość Ustawy o Rachunkowości, doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów GUS);
•    doświadczenie we współpracy z audytorami;
•    biegła obsługa komputera - dobra znajomość MS Office oraz programów księgowych;
•    umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
•    umiejętność zarządzania zespołem;

Oferujemy:

•    interesującą i samodzielną pracę w oraz stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
•    atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
•    niezbędne narzędzia pracy: komputer oraz telefon służbowy;
•    przyjazną atmosferę w pracy.

Ogłoszenie archiwalne