Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Głowna Księgowa

  • Lublin, lubelskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-01-15

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Franczewska NIERUCHOMOŚCI s.c.

    Działamy na terenie Lublina i województwa lubelskiego. Nasz zespół to profesjonaliści o wysokich i nieustannie
    podnoszonych kwalifikacjach. Działamy entuzjastycznie i energicznie. Działamy zespołem, który wspiera się
    wzajemnie i pomaga w realizacji zadań każdego z pracowników. W procesie zarządzania nieruchomościami
    zapewniamy standardy wyższe niż istniejące na rynku nieruchomości.

    Głowna Księgowa

    Miejsce pracy: Lublin
    Zadania zawodowe:
    • prowadzenie ewidencji księgowej;
    • prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych;
    • dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;
    • prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;
    • księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;
    • prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;
    • sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;
    • potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;
    • wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;
    • obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;
    • sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;
    • prowadzenie ewidencji kasowej;
    • sporządzanie raportów finansowych;
    • współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;
    • przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych;
    • prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych;
    • rozliczanie mediów;
    • naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek;
    • przygotowywanie rocznych rozliczeń;
    • ścisła współpraca z zarządcą/administratorem nieruchomości mieszkalnych;
    • kontakty z właścicielami lokali mieszkalnych w zakresie udzielania informacji dot. stanów ich kont lokatorskich;
    • sporządzanie deklaracji CIT i VAT.
    Wymagania:
    • wykształcenie wyższe w obszarze finansów, rachunkowości;
    • doświadczenie zawodowe w obszarze finansów, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej lub w audycie finansowym;
    • wiedza z zakresu finansów, rachunkowości finansowej, sprawozdawczości, instrumentów finansowych;
    • praktyczna znajomość;
    • umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych zgodnie ze standardami;
    • umiejętność przeprowadzania analiz, interpretacji i wnioskowania;
    • znajomość pakietu MS Office;
    • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, skrupulatność;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania celów oraz stałe doskonalenie się.

    Firma oferuje:

    • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
    • przyjazną atmosferę;
    • możliwość rozwoju zawodowego;
    • szkolenia.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.