Oferta pracy

Główna Księgowa

OLSTAR Robert StarzyniecO firmie

OLSTAR Robert Starzyniec

Świderska 115

Warszawa

Firma OLSTAR jest prężnie rozwijającą się firmą w zakresie generalnego wykonawstwa inwestycji. Osiągnęliśmy pozycję jednego z liderów na rynku generalnego wykonawstwa sieci placówek bankowych dla których zrealizowaliśmy wiele prestiżowych inwestycji.  

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Główna Księgowa

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie pełnej księgowości podmiotów gospodarczych
  • dekretowanie i księgowanie operacji
  • prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych
  • księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności
  • sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń
  • potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic
  • wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT,CIT,VAT oraz deklaracji ZUS
  • prowadzenie ewidencji kasowej
  • sporządzanie raportów finansowych
  • współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami materiałów i usług, kancelarią prawną, urzędami
  • przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych
  • comiesięczne sporządzanie list płac;
  • obsługę zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych
  • przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą zatrudniania i zwalniania pracowników;
  • prowadzenie teczek osobowych dla każdego pracownika;
  • pełna dokumentacja kadrowa - ewidencje czasu pracy, urlopów i zwolnień od pracy pracowników
  • konsultacje z zakresu Prawa Pracy i spraw pracowniczych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse),
  • doświadczenie minimum 5 lat na stanowisku Głównego Księgowego najlepiej w firmie budowlano-instalacyjnej  (prowadzącej pełną księgowość),
  • biegła znajomość zagadnień księgowych i podatkowych oraz umiejętność ich zastosowania
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • zdolność analitycznego myślenia, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat),
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz rezultatów,
  • dużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie budowlano-instalacyjnej

Osoby zainteresowane prosimy przesyłać dokumenty aplikacyjne za pomocą przycisku Aplikuj.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy