Oferta pracy

Główna Specjalistka ds. Analiz Kontaktów z Klientami / Główny Specjalista ds. Analiz Kontaktów z Klientami

Orange Polska

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Orange Polska

Aleje Jerozolimskie 160

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Identyfikowanie zmian oraz odchyleń w dashboardach obrazujących zakupowe zachowania klientów

  • Analizowanie danych w celu wypracowywania rozwiązań dla klientów

  • Przygotowywanie i prezentowanie wniosków z analiz w ujęciu biznesowym

  • Rekomendowanie zmian biznesowych na podstawie analiz

Nasze wymagania

  • Masz umiejętność całościowego i logicznego myślenia

  • Posiadasz umiejętność wizualizacji danych najlepiej w Power BI

  • Potrafisz wykorzystywać rozwiązania analityczne do potrzeb i uwarunkowań biznesowych

  • Biegle znasz SQL, MS EXCEL, MS PowerPoint, SAS 4GL

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na MS Power BI

  • Znasz j. angielski i swobodnie się w nim komunikujesz - materiały

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program emerytalny

Orange Polska

Od lat znajdujemy się pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie nagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse, niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Przewiń do profilu firmy

Zespół

Odpowiadamy za rozwój wartości finansowej klientów w Orange. Zajmujemy się identyfikacją potrzeb produktowych klienta, ich planowaniem i całościową realizacją.