Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyGłówna/y Księgowa/y
Port Czystej Energii Sp. z o.o.O firmie
Gdańsk, pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Port Czystej Energii Sp. z o.o. to spółka komunalna Gminy Miasta Gdańsk, której zadaniem jest doprowadzenie do wybudowania zakładu termicznego przekształcania odpadów komunalnych, a w dalszych latach nadzorowanie jego funkcjonowania oraz współpraca z interesariuszami projektu. Powstająca instalacja jest największą inwestycją związaną z gospodarką odpadami komunalnymi w historii Gdańska i regionu pomorskiego.
Biuro spółki na czas budowy zlokalizowane jest na granicy miasta Gdańska i miejscowości Otomin.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ukończonych studiów: finanse i rachunkowość, ekonomia) lub certyfikat księgowy określony w rozporządzeniu Ministra Finansów z 18 lipca 2002 r. w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego lub jego zastępcy w ciągu ostatnich 5 lat;
- Znajomość ustaw o rachunkowości, podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatku dochodowym od osób fizycznych, prawo pracy i ubezpieczenia oraz umiejętność stosowania ich w praktyce (zwłaszcza VAT, CIT, WHT, Transfer Pricing);
- Znajomość systemów księgowych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel;
- Systematyczność i terminowość;
- Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Dodatkowym atutem będzie:
- Dodatkowe kursy i kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów i rachunkowości;
- Znajomość MSR/MSSF;
- Doświadczenie w prowadzeniu obsługi księgowej projektów inwestycyjnych o wartości co najmniej 100 mln PLN;
- Doświadczenie w prowadzeniu obsługi księgowej projektów finansowanych ze środków UE;
- Doświadczenie w zakresie tworzenia i obsługi modeli finansowych;
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie kompleksowej księgowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami dotyczącymi PIT, CIT i VAT oraz innymi przepisami prawa nakładającymi obowiązek składania sprawozdań zewnętrznych;
- Przygotowanie specyfikacji dla systemu księgowego (w tym kadry i płace), który będzie zakupiony przez spółkę;
- Sporządzanie bilansu, rozliczeń podatkowych i niezbędnych zestawień finansowych (CIT i VAT);
- Obsługa kadrowo-płacowa Spółki;
- Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów i kontroli skarbowych;
- Ścisła współpraca z Zarządem i Działem finansowo-administracyjnym Spółki;
- Sporządzanie niezbędnych planów, prognoz i sprawozdań finansowych;
- Kształtowanie i realizacja strategii finansowej Spółki;
- Współpraca z bankami, urzędami i instytucjami zewnętrznymi;
- Przygotowanie budżetu, kontrola realizacji i analiza odchyleń oraz ryzyk;
- Aktywny Business Partnering dla Zarządu w kwestiach związanych z księgowością, finansami i podatkami;
- Wdrażanie usprawnień w systemie finansowo - księgowym;
- Wsparcie Spółki w zakresie dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów;
- Prowadzenie rachunków przepływów pieniężnych.
Oferujemy:
- Pracę przy realizacji największej inwestycji w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w regionie pomorskim o wartości 692 mln PLN brutto, następnie przy jej eksploatacji;
- Atrakcyjny system premiowy;
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Samodzielność w działaniu;
- Pracę w dynamicznym zespole;
- Opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji w formie CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Ogłoszenie archiwalne