Ta oferta pracy jest nieaktualna od 162 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główna/y Księgowa/y

  • Kórnik, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2018-01-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    NABÓR NA STANOWISKO
    GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
    KÓRNICKIEGO CENTRUM REKREACJI I SPORTU OAZA
    Miejsce pracy: Kórnik

    Dyrektor Kórnickiego Centrum Rekreacji i Sportu „OAZA” w Kórniku ogłasza nabór na stanowisko głównego księgowego jednostki budżetowej – Kórnickiego Centrum Rekreacji i Sportu „OAZA”.

     

    1. Warunki zatrudnienia:

      
        A) forma zatrudnienia – umowa o pracę;

        B) wymiar zatrudnienia – cały etat

     

    2.Wymagania stawiane kandydatowi:


       A) niezbędne:

    • obywatelstwo polskie;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
    • wykształcenie (jeden z poniższych warunków):
    • ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
    • średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości,
    • osoba wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
    • certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku głównego księgowego;

        B)dodatkowe:

    • znajomość programów finansowo-księgowych;
    • znajomość rachunkowości budżetowej i obowiązujących w niej zasad;
    • umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
    • umiejętność analitycznego myślenia;
    • umiejętność rozwiązywania problemów;
    • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
    • sumienność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, właściwa postawa etyczna, komunikatywność.
    • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej.

    3. Zakres zadań:

    • prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej;
    • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
    • kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
    • kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
    • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych;
    • opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki;
    • kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych, dokonywanie przelewów;
    • dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych;
    • prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej;
    • prowadzenie obsługi kasowej;
    • prowadzenie rozliczeń zapasów magazynowych;
    • prowadzenie ewidencji majątku;
    • nadzór nad rozliczaniem inwentaryzacji majątku;
    • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych;
    • wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.

    4. Wymagane dokumenty:

    1. życiorys ( CV ) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
    2. list motywacyjny,
    3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    4. kopie świadectw pracy,
    5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
    6. podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    7. podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
    8. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016, poz. 922)”.  
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 24 stycznia 2018 r. w  sekretariacie KCRiS „OAZA” ul. Ignacego Krasickiego 1 (I piętro) do godziny 15.00.  Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją:  „Konkurs na stanowisko głównego księgowego w Kórnickim Centrum Rekreacji i Sportu OAZA.” 

     

    Zgłoszenie można również przesłać pocztą na adres Kórnickie Centrum Rekreacji i Sportu „OAZA” w Kórniku, ul. I. Krasickiego 1, 62-035 Kórnik. Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do KCRiS ”OAZA” po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

     

    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.kornik.pl) oraz na stronie internetowej KCRiS ”OAZA” Kórnik