Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główna/y Księgowa/y

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 23.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Luxoft Poland rozpoczął działalność w Polsce jesienią 2010 r. w Krakowie. Luxoft Poland, z oddziałami w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie stanowi jedno z największych centrów firmy, specjalizujących się w obsłudze klientów z branży bankowości inwestycyjnej. Przez trzy lata funkcjonowania na lokalnym rynku, firma zwiększyła zatrudnienie od kilkunastu do ponad 2000 pracowników w kwietniu 2016. Pracownicy polskiego oddziału zajmują się opracowaniem, utrzymaniem i rozwojem m.in. platform i systemów dla branży bankowej oraz bankowości internetowej. Firma została nagrodzona wieloma prestiżowymi wyróżnieniami, w tym m.in. tytułem “IT Outsourcing Project of the Year”. Luxoft Poland został również uhonorowany nagrodą Employer Branding Stars 2014 za najlepszą kampanię Employer Branding.


    Obecnie do departamentu finansowego w Krakowie poszukujemy:
    CHIEF ACCOUNTANT

    Główna/y Księgowa/y
    Miejsce pracy: Kraków

    Opis stanowiska: 

    Osoba na tym stanowisku odpowiada kompleksowo za obszar księgowości i podatków spółki, w tym za aktualizację polityki rachunkowości i procedur wewnętrznych w zakresie implementacji zmian przepisów, jak również za prawidłowe i terminowe przygotowanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych. Osoba ta zarządza 10-osobowym zespołem.

    Obowiązki: 

    • koordynacja prac zespołu księgowego
    • monitorowanie odpowiednich przepisów i implementacja wymaganych zmian w systemie i/lub procesach
    • przygotowywanie sprawozdań finansowych
    • koordynacja procesu zamknięcia miesiąca
    • współpraca przy tworzeniu i utrzymaniu procedur na potrzeby procesów kontroli wewnętrznej
    • zapewnienie poprawności księgowań zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym analiza nowych transakcji
    • nadzór nad pracami zespołu w celu zapewnienia poprawności w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz raportowania finansowego, wraz z koordynacją procesu wprowadzania usprawnień i poprawy efektywności wykonywanych czynności
    • współpraca z audytorami wewnętrznymi oraz audytem zewnętrznym
    • przygotowywanie danych dla celów tworzenia polityki cen transferowych i współpraca z doradcą podatkowym w tym zakresie
    • zapewnienie poprawności rozliczeń podatkowych spółki (CIT, VAT, WHT)
    • odpowiedzialność za terminowe składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań zgodnie z lokalnymi wymogami (GUS, NBP)

    Wymagania: 

    • minimum 8 lat doświadczenia w obszarze księgowości/finansów, doświadczenie w firmie powyżej 500 pracowników mile widziane
    • minimum 3 lata doświadczenia jako leader/manager
    • wiedza na poziomie eksperckim w zakresie księgowości i podatków (CIT, VAT, WHT, TP)
    • umiejętności analityczne, oceny ryzyka oraz podejmowania decyzji
    • umiejętność pracy pod presją
    • j. angielski na poziomie zaawansowanym
    • znajomość system ERP – Oracle będzie dodatkową zaletą

    Dodatkowe umiejętności: 

    • dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków
    • umiejętności analityczne
    • dobry poziom komunikacji
    • proaktywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
    • organizacja pracy swojej oraz w zespole
    • nastawienie na realizację wyznaczonych zadań

     

    Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
    and follow us on Facebook!

    apply