Ta oferta pracy jest nieaktualna od 4 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główna/y księgowa/y

  • Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 8 - 10 tys. zł brutto
  • 18.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej posiadającej swój oddział produkcyjny w Łozienicy pod Goleniowem poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

    Główna/y księgowa/y
    Wynagrodzenie: 8 - 10 tys. zł

    Zakres obowiązków:

    • Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
    • Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, PIT, VAT oraz przygotowanie i wysyłka plików JPK,
    • Przygotowywanie miesięcznych raportów na potrzeby Zarządu,
    • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań dla udziałowców, sprawozdań z działalności, sprawozdań na potrzeby GUS, PFRON oraz NBP.
    • Sporządzanie miesięcznych deklaracji INTRASTAT,
    • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, aktualizacji ich wyceny i dokonywania odpisów amortyzacyjnych,
    • Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie deklaracji ZUS,
    • Przygotowywanie przelewów do zapłaty,
    • Udział w przygotowaniu budżetu,
    • Kontrolowanie prawidłowości regulowania należności i zobowiązań,
    • Analizowanie kosztów działalności firmy oraz optymalizacja rozwiązań księgowych,
    • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ich implementacja,
    • Implementacja nowego programu SAP,
    • Dostosowanie planu kont do systemu SAP,
    • Aktualizacja polityki rachunkowości

    Wymagania:

    • Wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem,
    • Ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowego, 
    • Znajomość przepisów prawa podatkowego oraz zasad rachunkowości, 
    • Biegła znajomość obsługi komputera,
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
    • Niezawodny, systematyczny styl pracy połączony z dyskrecją i lojalnością,
    • Pewność siebie i umiejętność pracy zespołowej.

    Oferta:

    • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Bardzo dobre warunki pracy - przyjazna, "rodzinna" atmosfera pracy w firmie zatrudniającej ok 50 osób
    • 7 godzinny dzień pracy dla osób dojeżdżających ze Szczecina (1 godzina na dojazd)
    • Ciekawą i ambitną pracę związaną z przejęciem prowadzenia spraw księgowych od biura rachunkowego
    Jeśli jesteś zainteresowany/a wyślij swoje CV.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    LSJ HR Group, nr licencji: 13331
    www.lsj.pl

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).