Główny Administrator - Zastępca Kierownika

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Kierownik

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

Jesteśmy narodowym producentem banknotów, dokumentów identyfikacyjnych i komunikacyjnych. 

W portfelu produktowym naszej Firmy znajdują się również banderole akcyzowe, znaczki pocztowe, karty plastikowe, papier zabezpieczony, a także akcje i obligacje.

Oferujemy również usługi w dziedzinach tworzenia oprogramowania, integracji systemów, doradztwa teleinformatycznego, dostarczania zaufanych usług identyfikacji i certyfikacji elektronicznej oraz usługi zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku krajowym jak i zagranicznym.

Ze względu na produkty, jakimi są dokumenty i banknoty, należymy do grona przedsiębiorstw o strategicznym znaczeniu dla państwa.

Realizujemy także kontrakty na druk banknotów, dokumentów i papierów wartościowych w Europie, w Azji, Afryce oraz Ameryce Południowej.


Do Biura Inwestycji i Nieruchomości poszukujemy kandydata na stanowisko

Główny Administrator - Zastępca Kierownika

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
  • nadzór nad obsługą administracyjną budynków i pomieszczeń w ramach współpracy z Biurem Utrzymania Ruchu,
  • nadzór nad właściwym funkcjonowaniem nieruchomości, zawieranie, negocjowanie i monitorowanie umów z dostawcami związanych z zarządzaniem infrastrukturą PWPW S.A.,
  • nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego obiektów PWPW S.A. terenów, placów, dziedzińców,
  • zarządzanie powierzchnią obiektów budowlanych PWPW S.A., przydzielanie pomieszczeń pracownikom
    i komórkom organizacyjnym,
  • nadzór nad prowadzeniem wszystkich spraw związanych z należnościami  skarbowo-podatkowymi,
  • nadzór nad przygotowaniem cyklicznych sprawozdań, w szczególności do GUS i innych instytucji lub urzędów,
  • nadzór nad prowadzeniem książek obiektów budowlanych, kontrolą stanu obiektów budowlanych oraz typowaniem zakresu prac remontowych (we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi PWPW),
  • nadzór nad sporządzaniem i realizacją budżetu nieruchomości PWPW S.A.,
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym i rozliczanie faktur i rachunków za roboty i usługi świadczone na zlecenie wydziału,
  • nadzór obsługi gwarancyjnej remontów i inwestycji związanych z infrastrukturą obiektów PWPW S.A.
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z administracją lokalną (Urzędy miejskie),
  • nadzór - uaktualnianie dokumentów identyfikujących nieruchomości będących w zasobach PWPW (księgi wieczyste, ewidencja gruntów i budynków, plany zagospodarowania przestrzennego),
  • prowadzenie i koordynowanie tematów związanych z wyceną nieruchomości i ograniczonych praw rzeczowych (dzierżawa, służebność gruntowa, użytkowanie).
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z gospodarowaniem nieruchomości,
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami,
  • umiejętność i doświadczenie przy obsłudze programu do kosztorysowania np. NORMA Pro,
  • doświadczenie w obsłudze przetargów, 
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word i Excel),
  • mile widziana znajomość SAP,
  • wysoko rozwinięte umiejętności współpracy w zespole, wysoka komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
  • odporność na stres.
  • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • interesujący zakres zadań, pracę pełną wyzwań,
  • bardzo dobre warunki zatrudnienia (m.in. pakiet medyczny).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Jesteśmy narodowym producentem banknotów, dokumentów identyfikacyjnych i komunikacyjnych. 

W portfelu produktowym naszej Firmy znajdują się również banderole akcyzowe, znaczki pocztowe, karty plastikowe, papier zabezpieczony, a także akcje i obligacje.

Oferujemy również usługi w dziedzinach tworzenia oprogramowania, integracji systemów, doradztwa teleinformatycznego, dostarczania zaufanych usług identyfikacji i certyfikacji elektronicznej oraz usługi zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku krajowym jak i zagranicznym.

Ze względu na produkty, jakimi są dokumenty i banknoty, należymy do grona przedsiębiorstw o strategicznym znaczeniu dla państwa.

Realizujemy także kontrakty na druk banknotów, dokumentów i papierów wartościowych w Europie, w Azji, Afryce oraz Ameryce Południowej.


Do Biura Inwestycji i Nieruchomości poszukujemy kandydata na stanowisko

Główny Administrator - Zastępca Kierownika
  • nadzór nad obsługą administracyjną budynków i pomieszczeń w ramach współpracy z Biurem Utrzymania Ruchu,
  • nadzór nad właściwym funkcjonowaniem nieruchomości, zawieranie, negocjowanie i monitorowanie umów z dostawcami związanych z zarządzaniem infrastrukturą PWPW S.A.,
  • nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego obiektów PWPW S.A. terenów, placów, dziedzińców,
  • zarządzanie powierzchnią obiektów budowlanych PWPW S.A., przydzielanie pomieszczeń pracownikom
    i komórkom organizacyjnym,
  • nadzór nad prowadzeniem wszystkich spraw związanych z należnościami  skarbowo-podatkowymi,
  • nadzór nad przygotowaniem cyklicznych sprawozdań, w szczególności do GUS i innych instytucji lub urzędów,
  • nadzór nad prowadzeniem książek obiektów budowlanych, kontrolą stanu obiektów budowlanych oraz typowaniem zakresu prac remontowych (we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi PWPW),
  • nadzór nad sporządzaniem i realizacją budżetu nieruchomości PWPW S.A.,
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym i rozliczanie faktur i rachunków za roboty i usługi świadczone na zlecenie wydziału,
  • nadzór obsługi gwarancyjnej remontów i inwestycji związanych z infrastrukturą obiektów PWPW S.A.
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z administracją lokalną (Urzędy miejskie),
  • nadzór - uaktualnianie dokumentów identyfikujących nieruchomości będących w zasobach PWPW (księgi wieczyste, ewidencja gruntów i budynków, plany zagospodarowania przestrzennego),
  • prowadzenie i koordynowanie tematów związanych z wyceną nieruchomości i ograniczonych praw rzeczowych (dzierżawa, służebność gruntowa, użytkowanie).
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z gospodarowaniem nieruchomości,
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami,
  • umiejętność i doświadczenie przy obsłudze programu do kosztorysowania np. NORMA Pro,
  • doświadczenie w obsłudze przetargów, 
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word i Excel),
  • mile widziana znajomość SAP,
  • wysoko rozwinięte umiejętności współpracy w zespole, wysoka komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
  • odporność na stres.
  • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • interesujący zakres zadań, pracę pełną wyzwań,
  • bardzo dobre warunki zatrudnienia (m.in. pakiet medyczny).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy