Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Główny Księgowy

Goldman Recruitment

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior), ekspert

Rekrutujemy dla

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z przychodem do 500 mln PLN z okolic Łomży, szukamy kandydata na stanowisko Głównego Księgowego.

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej,

  • nadzór nad ewidencją operacji gospodarczych zgodnie z prawem bilansowym oraz podatkowym,

  • sporządzanie sprawozdań finansowych spółki (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) oraz miesięcznych raportów dot. wyników spółki,

  • nadzór nad prawidłowym obiegiem i rozliczeniem dokumentów księgowych,

  • sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wymaganych przepisami prawa,

  • przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,

  • współpraca z audytorem oraz innymi instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS, banki itp.),

  • udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych oraz nadzór nad zasadami księgowymi oraz instrukcjami,

  • optymalizacja procesów księgowych i podatkowych oraz wdrażanie usprawnień,

  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad 10-osobowym działem księgowości,

  • zamykanie okresów finansowych zgodnie z wewnętrznymi wymogami grupowymi i polskimi zasadami,

  • organizowanie i nadzór nad okresowymi spisami z natury składników majątku,

  • obsługę audytu zewnętrznego,

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wewnętrznymi spółki.

Wymagania pracodawcy

  • wykształcenie wyższe – kierunkowe (finansowe, ekonomiczne) lub ukończony kurs głównego księgowego,

  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego w firmie z pełną księgowością,

  • znajomość zasad rachunkowości oraz bieżących przepisów prawa podatkowego,

  • rzetelność, sumienność, odpowiedzialność oraz umiejętność analitycznego myślenia,

  • dobra znajomość procedur dotyczących sprawozdawczości finansowej,

  • nastawienie na współpracę i bieżące wsparcie działalności spółki w zakresie raportowania zarządczego, kontrolingu,

  • umiejętność (gotowość) rozwijania podległego zespołu,

  • terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,

  • umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem,

  • znajomość programu SAP – będzie dodatkowym atutem,

  • biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).

Pracodawca oferuje

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie,

  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Goldman Recruitment

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

Przewiń do profilu firmy