Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyGłówny Księgowy
Goldman Recruitment
Białystok
Białystok, podlaskie- ogłoszenie wygasło 20 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (Senior), ekspert
Rekrutujemy dla
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z przychodem do 500 mln PLN z okolic Łomży, szukamy kandydata na stanowisko Głównego Księgowego.
Twój zakres obowiązków
odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej,
nadzór nad ewidencją operacji gospodarczych zgodnie z prawem bilansowym oraz podatkowym,
sporządzanie sprawozdań finansowych spółki (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) oraz miesięcznych raportów dot. wyników spółki,
nadzór nad prawidłowym obiegiem i rozliczeniem dokumentów księgowych,
sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wymaganych przepisami prawa,
przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
współpraca z audytorem oraz innymi instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS, banki itp.),
udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych oraz nadzór nad zasadami księgowymi oraz instrukcjami,
optymalizacja procesów księgowych i podatkowych oraz wdrażanie usprawnień,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad 10-osobowym działem księgowości,
zamykanie okresów finansowych zgodnie z wewnętrznymi wymogami grupowymi i polskimi zasadami,
organizowanie i nadzór nad okresowymi spisami z natury składników majątku,
obsługę audytu zewnętrznego,
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wewnętrznymi spółki.
Wymagania pracodawcy
wykształcenie wyższe – kierunkowe (finansowe, ekonomiczne) lub ukończony kurs głównego księgowego,
minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego w firmie z pełną księgowością,
znajomość zasad rachunkowości oraz bieżących przepisów prawa podatkowego,
rzetelność, sumienność, odpowiedzialność oraz umiejętność analitycznego myślenia,
dobra znajomość procedur dotyczących sprawozdawczości finansowej,
nastawienie na współpracę i bieżące wsparcie działalności spółki w zakresie raportowania zarządczego, kontrolingu,
umiejętność (gotowość) rozwijania podległego zespołu,
terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem,
znajomość programu SAP – będzie dodatkowym atutem,
biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
Pracodawca oferuje
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
ciekawą i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
atrakcyjne wynagrodzenie.
Goldman Recruitment
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.