Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Główny Księgowy

Algeco Polska Sp. z o.o. O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
AALGECO – Lider Konstrukcji Modułowych oraz wyposażenia i usług dodatkowych „Serwis 360”. Tworzymy i wynajmujemy kontenery dla zakładów pracy, a także inne budowle modułowe z możliwością pełnego wyposażenia, które zagwarantuje użytkownikowi komfort i bezpieczeństwo. ALGECO działa na terenie całej Polski już od 1998 roku. Za wynajem i sprzedaż budynków modułowych odpowiada 5 oddziałów firmy, które mieszczą się w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, Krakowie i Wrocławiu

Główny Księgowy

Miejsce pracy: Gdańsk  (Osowa) 


Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby która będzie kierować zespołem księgowym w Polsce, zapewni firmie Algeco zgodność z przepisami dotyczącymi rachunkowości, podatków i finansów. Będzie wspierać i w razie potrzeby zastępować Dyrektora Finansowego w Polsce.

ZADANIA

  • Zarządzanie zespołem księgowym.
  • Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki.
  • Nadzór nad procesem zamykania okresów księgowych.
  • Odpowiedzialność za sprawozdawczość finansową i podatkową: sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów dla NBP, GUS, US, banków lub innych podmiotów.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych i dokumentacji podatkowej.
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (audyt, US, banki).
  • Prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa bilansowego i podatkowego,
  • Kalkulacja i księgowanie rezerw i odpisów
  • Kontrola dokumentów i księgowań, okresowa analiza i uzgadnianie kont.
  • Weryfikacja naliczenia listy płac.
  • Nadzór nad właściwym zarządzaniem majątkiem firmy, w tym rozliczenie Inwentaryzacji.
  • Szkolenie kadry zarządzającej w zakresie regulacji dot. finansów i księgowości w celu zapewnienia prawidłowości procesów.
  • Zapewnienie właściwych polityk wewnętrznych i procesów obowiązujących w Polsce.
  • Tworzenie kultury bezpiecznego środowiska pracy a także banku wiedzy w organizacji.

WYMAGANIA

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości
  • Wiedza z zakresu rachunkowości i podatków, znajomość i zrozumienie jej zasad,
  • Bardzo dobrze komunikuje się z zespołem i lubi pracę w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
  • Bardzo dobra znajomość Ms Excel i j. angielski
  • Mile widziane doświadczenie pracy w Navision
  • Otwartość na zmiany/wyzwania, wykazywanie inicjatywy, proaktywne podejście do pracy i zaangażowanie w prowadzone projekty.

OFERUJEMY: 

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • Karty Benefit System
  • Prywatna opieka medyczna 
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów – np. premia wakacyjna
To apply for this position, please send your application (CV) in English via button Aplikuj.

Please kindly note we will contact only chosen candidates.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy