Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Główny Księgowy / Główna Księgowa

BLK TRADING sp. z o.o.O firmie

8 00010 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Aleje Jerozolimskie 162
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

BLK TRADING sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 162

Warszawa

BLK Trading Sp. z o.o. jest przedstawicielem Białoruskiego Koncernu Leśnego, 

firmą handlową, działającą w branży drewnianej.

Główny Księgowy / Główna Księgowa

Opis stanowiska:

  • prowadzenie pełnej księgowości i nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;
  • weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych;
  • przygotowywanie odpowiednich deklaracji i formularzy PIT, CIT, VAT, PCC, NIP-8 i inne;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych (GUS, NBP);
  • sporządzanie pism urzędowych;
  • sporządzanie bieżących i okresowych jednostkowych oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych;
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu istniejącej polityki rachunkowości i systemu obiegu dokumentów zgodnych z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym;
  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego, kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków;
  • optymalizacja procesów w programie finansowo-księgowym Comarch Optima;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych firmy;
  • przestrzeganie właściwego obiegu dokumentów;
  • współpraca z organami administracji państwowej, bankami i kooperantami firmy;
  • reprezentowanie firmy przed organami kontrolnymi i audytorami;
  • przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu;
  • wsparcie decyzyjne dla Zarządu;
  • wsparcie współpracowników w kwestiach związanych z rozliczeniami;
  • kontrola i delegowanie zadań w zespole, zarządzanie procesami zachodzącymi w biurze rachunkowych;
  • odpowiedzialność za budowanie zespołu asystentów;
  • nadzorowanie procesów księgowych i kierowaniem zespołem młodszych asystentów.

Czego oczekujemy?

  • bardzo dobrej znajomości ustawy o rachunkowości;
  • bardzo dobrej znajomości ustaw podatkowych w szczególności: VAT, PIT, CIT;
  • bardzo dobrej znajomości procedur importowych z poza Unii Europejskiej;
  • znajomości procedur sprzedaży wewnątrz i poza granicami Unii Europejskiej, w szczególności Litwa i Niemcy;
  • bardzo wysokiej kultury osobistej i higieny pracy;
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania zespołem, delegowania zadań;
  • zaangażowania, odpowiedzialności i samodyscypliny;
  • umiejętności pracy pod presją czasu;
  • zdolności analitycznego myślenia;
  • bardzo dobrej znajomości systemu CRM Comarch Optima lub podobnego;
  • dokładności, skrupulatności, umiejętności organizacyjnych;
  • znajomość języków rosyjskiego i angielskiego będzie bardzo dużym plusem.

Co oferujemy?

  • Kluczowe stanowisko w naszej spółce;
  • Wsparcie i pełne zaufanie doświadczonej kadry managerskiej;
  • Unikalne doświadczenie zdobyte w jednym z największych koncernów w branży;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Narzędzia pracy niezbędne do realizacji wyznaczonych zadań;
  • Pracę w otwartej kulturze biznesowej i przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole;
  • Doskonałą lokalizację biura w okolicach Blue City;

Prosimy o przesłanie CV w języku polskim zawierającego zgodę na przetwarzanie danych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy