Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Główny Księgowy

KLK SERVICE

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna, praca zdalna
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • nadzór nad prowadzeniem księgowości w kilu spółkach

  • zarządzanie podległym zespołem składającym się z kilkudziesięciu osób

  • obliczanie podatków w kilku spółkach oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. PIT, CIT, VAT, JPK, DEK, podatki lokalne,

  • sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych

  • odpowiedzialność za unifikacje procedur i systemów działających w różnych spółkach

  • przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu

  • nadzór nad rzetelną i kompletną ewidencją w księgach rachunkowych oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych

  • nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, uzgadnianie sald księgowych

  • współpraca z innymi spółkami należącymi do grupy,

  • sporządzanie wszystkich wymaganych prawem deklaracji i sprawozdań (GUS)

  • bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych,

  • analiza finansowa kondycji firmy,

  • nadzór nad środkami trwałymi, analiza nakładów inwestycyjnych,

  • nadzór nad rozliczaniem inwentaryzacji aktywów firmy

Nasze wymagania

  • wykształcenie kierunkowe, preferowane kierunki: finanse/księgowość/rachunkowość,

  • doświadczenie zawodowe – min. 3 lata – na stanowisku Głównego Księgowego / Głównej Księgowej

  • umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań

  • praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,

  • ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych,

  • Bardzo dobrą organizację pracy

  • dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę

  • bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych oraz przepisów prawa podatkowego, gospodarczego i ustawy o rachunkowości

  • bardzo dobra obsługa komputera (MS Office, programy księgowe, arkusze kalkulacyjne)

  • prawo jazdy kat. B

  • kreatywność i wizja rozwoju na przyszłość w ramach podległej jednostki

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • systematyczność i konsekwencja w działaniu.

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • dokładność, wysoki poziom odpowiedzialności, etyki zawodowej oraz kultury osobistej.

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Niezbędne narzędzia pracy,

  • Rozbudowany system socjalny,

  • Przyjazne środowisko i atmosferę pracy,

  • Tarnów – praca stacjonarna w biurze

  • Kraków – praca zdalna

  • Rzeszów – praca zdalna

  • Możliwość rozwoju zawodowego,

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej

  • Karta MultiSport

  • Karta Medicover