Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Spółdzielni Mieszkaniowej "Zadworze" z siedzibą w Krakowie przy ul. Chmieleniec 13 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Główny Księgowy

Spółdzielnia Mieszkaniowa ZADWORZEO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 20 gru 2020
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Kierownik

Spółdzielnia Mieszkaniowa ZADWORZE

Niewielka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Krakowie

(www.zadworze.krakow.pl)

zarządzająca własnym osiedlem oraz kilkoma wspólnotami mieszkaniowymi

Główny Księgowy

Miejsce pracy: Kraków

Wymiar czasu pracy:

  • 1/2, 3/4 etatu  lub  etat – do uzgodnienia

Główne obowiązki:

Całościowe prowadzenie księgowości oraz gospodarki finansowej Spółdzielni oraz Wspólnot zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in.:

  • sporządzanie planów gospodarczo-finansowych, sprawozdań finansowych, bilansu
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych
  • sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości
  • wykonywanie i kontrola rozliczeń z ZUS, US, mieszkańcami oraz podmiotami zewnętrznymi,
  • monitorowanie i kontrola operacji księgowych oraz płatności
  • prowadzenie spraw płacowych kilkuosobowego zespołu pracowników oraz kilkuosobowego zespołu Rady Nadzorczej
  • nadzór nad podległymi pracownikami (2 osoby)

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe (z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości)
  • doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości oraz w kierowaniu i koordynowaniu pracą innych osób – mile widziane w Spółdzielni Mieszkaniowej lub podmiocie o podobnej formie działania
  • znajomość bieżących przepisów z zakresu rachunkowości, spraw podatkowych oraz działalności Spółdzielni  i Wspólnot Mieszkaniowych
  • mile widziana znajomość programów do księgowania i rozliczeń firmy MARHAL
  • niekaralność

Dodatkowe informacje:

  • Spółdzielnia nie prowadzi inwestycji, nie ma zaciągniętych kredytów
  • Spółdzielnia nie posiada lokali użytkowych, mieszkań lokatorskich, budynków wysokich,
  • miejsce pracy - ul. Chmieleniec (os. Ruczaj) 

Oferujemy:

  • pracę w kameralnym i przyjaznym zespole
  • udział w szkoleniach w ramach aktualizowania wiedzy branżowej
  • pomoc ze strony firmy MARHAL w ramach ryczałtowej usługi opieki nad programami

Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV  oraz listu motywacyjnego poprzez przycisk aplikowania.

Prosimy o podanie preferowanej formy etatu oraz wysokości oczekiwanego miesięcznego wynagrodzenia brutto


Niewielka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Krakowie

(www.zadworze.krakow.pl)

zarządzająca własnym osiedlem oraz kilkoma wspólnotami mieszkaniowymi

Główny Księgowy

Wymiar czasu pracy:

  • 1/2, 3/4 etatu  lub  etat – do uzgodnienia

Główne obowiązki:

Całościowe prowadzenie księgowości oraz gospodarki finansowej Spółdzielni oraz Wspólnot zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in.:

  • sporządzanie planów gospodarczo-finansowych, sprawozdań finansowych, bilansu
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych
  • sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości
  • wykonywanie i kontrola rozliczeń z ZUS, US, mieszkańcami oraz podmiotami zewnętrznymi,
  • monitorowanie i kontrola operacji księgowych oraz płatności
  • prowadzenie spraw płacowych kilkuosobowego zespołu pracowników oraz kilkuosobowego zespołu Rady Nadzorczej
  • nadzór nad podległymi pracownikami (2 osoby)

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe (z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości)
  • doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości oraz w kierowaniu i koordynowaniu pracą innych osób – mile widziane w Spółdzielni Mieszkaniowej lub podmiocie o podobnej formie działania
  • znajomość bieżących przepisów z zakresu rachunkowości, spraw podatkowych oraz działalności Spółdzielni  i Wspólnot Mieszkaniowych
  • mile widziana znajomość programów do księgowania i rozliczeń firmy MARHAL
  • niekaralność

Dodatkowe informacje:

  • Spółdzielnia nie prowadzi inwestycji, nie ma zaciągniętych kredytów
  • Spółdzielnia nie posiada lokali użytkowych, mieszkań lokatorskich, budynków wysokich,
  • miejsce pracy - ul. Chmieleniec (os. Ruczaj) 

Oferujemy:

  • pracę w kameralnym i przyjaznym zespole
  • udział w szkoleniach w ramach aktualizowania wiedzy branżowej
  • pomoc ze strony firmy MARHAL w ramach ryczałtowej usługi opieki nad programami

Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV  oraz listu motywacyjnego poprzez przycisk aplikowania.

Prosimy o podanie preferowanej formy etatu oraz wysokości oczekiwanego miesięcznego wynagrodzenia brutto

Ogłoszenie archiwalne