Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Główny Księgowy - Manager ds. finansowych i administracyjnych

Farmina Pet Foods Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Stanisława Bodycha 97, Warszawa

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Kierownik

Farmina Pet Foods to rodzinna włoska firma z ponad 50-letnim doświadczeniem.
Jesteśmy wiodącą firmą na rynku karmy premium dla zwierząt domowych, posiadamy cztery zakłady produkcyjne i sprzedajemy w ponad 65 krajach. Jesteśmy nie tylko producentem najwyższej jakości żywności dla naszych czworonożnych członków rodziny ale także zapewniamy doradztwo żywieniowe i program zarządzania zdrowiem dla wszystkich naszych klientów końcowych w celu wspierania dobrego samopoczucia ich czworonożnych członków rodziny. 

Do dynamicznie rozwijającej się Firmy w Polsce poszukujemy doświadczonego, zmotywowanego pracownika na stanowisko:

Główny Księgowy - Manager ds. finansowych i administracyjnych

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz planów finansowych;
  • Przygotowanie i przegląd wszelkich dokumentów księgowych oraz prowadzenie baz danych finansowych;
  • Przygotowywanie zapisów księgowych, prowadzenie zestawień bilansowych i ksiąg rachunkowych;
  • Sprawozdawczość finansowa, pełny nadzór nad podatkami (w tym VAT) oraz płynnością spółki, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną;
  • Odpowiedzialność za wprowadzenie narzędzi oraz optymalizację procesów kontrolnych oraz raportowania;
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym audytorami, bankami i innymi instytucjami finansowymi;
  • Raportowanie miesięczne i roczne do centrali i instytucji rządowych;
  • Prawidłowe i rzetelne prowadzenie pełnej dokumentacji HR, kadrowo-płacowej, administracja płac;
  • Planowanie, weryfikowanie, analiza oraz kontrola kosztów;
  • Tworzenie dokumentacji kadrowo - płacowej i jej archiwizacja;
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby GUS oraz innych zestawień kadrowo-płacowych;
  • Odpowiedzialność za dokładność dokumentacji, zgodność z lokalnymi przepisami i założeniami firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość);
  • 3 lata doświadczenia w pracy w zakresie rachunkowości i finansów w międzynarodowym środowisku (znajomość międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej);
  • Doskonała znajomość kwestii podatkowych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub dobrym;
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem Microsoft Dynamics NAV;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Dyspozycyjność i umiejętność doskonałej organizacji czasu pracy;
  • Doskonałe umiejętności analityczne i argumentacyjne;
  • Pewność siebie, samodzielność i inicjatywa.

​Oferujemy:

  • Po okresie próbnym umowę o pracę na pełny etat;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Prywatną opiekę medyczną grupy LUX MED.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim, klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy