Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Główny Księgowy

Atlas Poland Sp. z o.o. O firmie

  • Rumia, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Atlas Poland Sp.zo.o. jest autoryzowanym dealerem maszyn budowlanych i innych maszyn specjalistycznych. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 2002 roku.  Posiadamy oddziały na terenie całej Polski. Obecnie w siedzibie Firmy w Rumi poszukujemy pracownika na stanowisko:

Główny Księgowy

Opis stanowiska:

  • prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi
  • odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
  • odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszelkich ewidencji księgowych
  • przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów
  • kontakt oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( US,ZUS,GUS,NBP)
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
  • kontrola i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym
  • opracowanie polityki kadrowej instytucji, prowadzenie spraw kadrowych i socjalnych pracowników,
  • odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzenie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej
  • wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Prezesa instytucji należą do kompetencji głównego księgowego.

Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego
  • znajomość ustawy o rachunkowości, standardów sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość systemu Symfonia FK i Handel będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie Excel),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.
2 - 4 lat

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • umowę o pracę
  • opiekę medyczną
  • dofinansowanie do wczasów
  • dobre warunki pracy
  • pracę w miłym i zgranym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy