Główny Specjalista ds. administracji i HR

GEO, Mieszkanie i DomO firmie

  • Kraków

    małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista

Geo Grupa Deweloperska, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, z dużym kapitałem i ponad 20-letnim doświadczeniem, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Główny Specjalista ds. administracji i HR
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • realizacja procesu rekrutacji i selekcji nowych pracowników,
  • tworzenie opisów stanowisk pracy i opisów kompetencji,
  • wdrażanie nowych pracowników do pracy,
  • współtworzenie programów rozwojowych dla pracowników - realizowanie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń, budowanie ścieżek rozwoju pracowników,
  • współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów z obszaru miękkiego HR - m.in. ocen pracowniczych, systemów motywacyjnych,
  • prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz ewidencją czasu pracy i jego weryfikacją,
  • współpraca w zakresie komunikacji wewnętrznej,
  • wykonywanie prac administracyjnych, tworzenie raportów i corocznego budżetu HR,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi z branży HR,
  • współudział w tworzeniu wewnętrznych regulacji, procedur, regulaminów w Grupie,
  • dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura (administrowanie biurem oraz samochodami służbowymi, prawidłowy obieg dokumentów, współpraca z firmami serwisującymi oraz ubezpieczycielami itp.).
  • przygotowywanie pism, dokumentów oraz umów cywilno-prawnych,
  • redagowanie gazetki firmowej,
  • zamawianie art. biurowych,
  • kontrolowanie i optymalizacja wydatków działu.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – ZZL, psychologia, socjologii,
  • min. 4 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziane doświadczenie w: budowaniu systemów wynagradzania i premiowania, wartościowaniu stanowisk pracy,
  • praktyczna znajomość procesów oraz narzędzi z zakresu miękkiego HR,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy,
  • bardzo dobra komunikacja interpersonalna,
  • duża samodzielność w pracy,
  • umiejętność planowania i organizacji,
  • odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość pakietu MS Office.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (CV i list motywacyjny) w terminie do 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia klikając w przycisk:


Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. ).
Kontaktujemy się tylko
z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Geo Grupa Deweloperska, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, z dużym kapitałem i ponad 20-letnim doświadczeniem, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Główny Specjalista ds. administracji i HR

Zakres obowiązków:

  • realizacja procesu rekrutacji i selekcji nowych pracowników,
  • tworzenie opisów stanowisk pracy i opisów kompetencji,
  • wdrażanie nowych pracowników do pracy,
  • współtworzenie programów rozwojowych dla pracowników - realizowanie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń, budowanie ścieżek rozwoju pracowników,
  • współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów z obszaru miękkiego HR - m.in. ocen pracowniczych, systemów motywacyjnych,
  • prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz ewidencją czasu pracy i jego weryfikacją,
  • współpraca w zakresie komunikacji wewnętrznej,
  • wykonywanie prac administracyjnych, tworzenie raportów i corocznego budżetu HR,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi z branży HR,
  • współudział w tworzeniu wewnętrznych regulacji, procedur, regulaminów w Grupie,
  • dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura (administrowanie biurem oraz samochodami służbowymi, prawidłowy obieg dokumentów, współpraca z firmami serwisującymi oraz ubezpieczycielami itp.).
  • przygotowywanie pism, dokumentów oraz umów cywilno-prawnych,
  • redagowanie gazetki firmowej,
  • zamawianie art. biurowych,
  • kontrolowanie i optymalizacja wydatków działu.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – ZZL, psychologia, socjologii,
  • min. 4 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziane doświadczenie w: budowaniu systemów wynagradzania i premiowania, wartościowaniu stanowisk pracy,
  • praktyczna znajomość procesów oraz narzędzi z zakresu miękkiego HR,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy,
  • bardzo dobra komunikacja interpersonalna,
  • duża samodzielność w pracy,
  • umiejętność planowania i organizacji,
  • odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość pakietu MS Office.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (CV i list motywacyjny) w terminie do 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia klikając w przycisk:


Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. ).
Kontaktujemy się tylko
z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy