Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główny Specjalista ds. Analityki Internetowej

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-08-09

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Cenimy ludzi z inicjatywą i pomysłem na siebie. Pracowników, którzy nie boją się wyzwań i projektów dużej skali. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz rozsądne godziny pracy.
    Podejmij wyzwanie i twórz z nami #nowePZU.

    Dowiedz się więcej na pzu.pl/kariera-w-pzu.
    Główny Specjalista ds. Analityki Internetowej
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: 000006751


    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

    • Optymalizację wyników prowadzonych kampanii, pod względem efektywności budżetowej (wskaźniki CPL i CPS)
    • Analizę zachowań użytkowników w serwisach internetowych Grupy PZU
    • Segmentację użytkowników oraz identyfikację utrudnień, które napotykają w serwisach internetowych i aplikacjach; rekomendację sposobów wykluczenia tych problemów
    • Koordynację wdrożenia pełnego modelu atrybucyjnego w obszarze digital oraz jego wykorzystywanie w kampaniach marketingowo – sprzedażowych
    • Koordynację współpracy w zakresie spójnego monitoringu zachowań i ścieżek do konwersji użytkowników ekosystemu digital PZU
    • Współpracę z partnerami i dostawcami danych wykorzystywanych w analityce internetowej
    • Konfigurację narzędzi analitycznych na potrzeby kampanii marketingowych, zarządzanie wskaźnikami efektywności kampanii oraz przygotowywanie raportów, podsumowań i analiz
    • Prowadzenie testów A/B oraz analizę ich wyników


    Od wybranej osoby oczekujemy:

    • Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze e-marketingu i analizy danych digital
    • Wyższego wykształcenia (preferowane kierunki: ekonometria, matematyka, marketing)
    • Doskonałej znajomości narzędzi analitycznych, w szczególności: Google Analytics, Google Tag Manager, DoubleClick Campaign Manager, MS Excel
    • Praktycznej znajomości HTML, CSS, Javascript
    • Doświadczenia w wykorzystywaniu danych CRM do celów marketingowych
    • Doświadczenia w realizacji kampanii performance (SEM, afiliacja), wykorzystaniu social media i SEO
    • Wysokich umiejętności w obszarze analizy i interpretacji danych
    • Wysokich umiejętności komunikacyjnych i silnego zorientowania na biznes
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego


    W zamian oferujemy:

    • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
    • Atrakcyjny system wynagradzania
    • Program profesjonalnych szkoleń
    • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
    • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach