Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Główny Specjalista ds. Automatyzacji Procesów Biznesowych

Bank Ochrony Środowiska S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • APEX

Twój zakres obowiązków

  • analiza procesów Departamentu i identyfikacja obszarów, w których możliwe jest wdrożenie rozwiązań zautomatyzowanych,

  • dokonywanie analizy biznesowej - ocena potencjalnych optymalizacji, szacowanie korzyści oraz ryzyka automatyzacji,

  • przygotowanie wymagań dla nowych robotów, uczestniczenie w działaniach wdrożeniowych, raportowanie postępów pracy, testowanie otrzymanych rozwiązań, nadzór i raportowanie działań robotów w okresie powdrożeniowym,

  • uczestniczenie we wdrożeniach biznesowych nowych robotów - pomoc w przygotowaniu szkolenia,

  • odpowiedzialność za działanie i rozwój aplikacji "Rejestrator czynności DOR",

  • monitorowanie efektywności działań realizowanych w departamencie na podstawie danych z "Rejestratora…". Raportowanie wyników z przedstawieniem wniosków oraz rekomendacją działań optymalizujących,

  • nadzorowanie realizacji działań optymalizujących pracę,

  • odpowiedzialność za formalną aktualność dokumentów związanych z właścicielstwem aplikacji wykorzystywanych w Departamencie,

  • uczestniczenie w projektach poprawy i optymalizacji aplikacji wykorzystywanych w DOR,

  • wspieranie obsługi procesów realizowanych w ZWO,

  • obsługa korespondencji oraz zamówień dokumentów Klientów.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne, informatyka,

  • doświadczenie zawodowe ok. 5-10 lat,

  • bardzo dobra znajomość metologii prowadzenia projektów,

  • dobra znajomość procesów realizowanych w Banku, szczególnie w obszarze departamentu oraz aplikacji, które są w tych procesach wykorzystywane,

  • dobre zrozumienie zasad tworzenia, modyfikowania i wdrażania rozwiązań informatycznych,

  • umiejętność tworzenia prostych narzędzi typu EUC z wykorzystaniem programów Excel, Access oraz platformy APEX,

  • chęć rozwoju i samodoskonalenia,

  • dobre planowanie i organizacja pracy,

  • nastawienie na cel,

  • komunikatywność i otwartość,

  • podejście innowacyjne.

To oferujemy

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,

  • możliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, świadczenia świąteczne, projekty wolontariackie/ekologiczne i trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu, sekcje sportowe, dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków

  • sekcje sportowe

  • projekty wolontariackie/ekologiczne

  • świadczenia świąteczne

  • trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu

Bank zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, o których mowa w ogłoszeniu są niezbędne do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. Dane, o których mowa powyżej są przetwarzane wyłącznie w celu wyboru najlepszego kandydata na oferowane stanowisko.