dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Główny Specjalista ds. Automatyzacji Procesów Biznesowych
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Technologie, których używamy
Wymagane
APEX
Twój zakres obowiązków
analiza procesów Departamentu i identyfikacja obszarów, w których możliwe jest wdrożenie rozwiązań zautomatyzowanych,
dokonywanie analizy biznesowej - ocena potencjalnych optymalizacji, szacowanie korzyści oraz ryzyka automatyzacji,
przygotowanie wymagań dla nowych robotów, uczestniczenie w działaniach wdrożeniowych, raportowanie postępów pracy, testowanie otrzymanych rozwiązań, nadzór i raportowanie działań robotów w okresie powdrożeniowym,
uczestniczenie we wdrożeniach biznesowych nowych robotów - pomoc w przygotowaniu szkolenia,
odpowiedzialność za działanie i rozwój aplikacji "Rejestrator czynności DOR",
monitorowanie efektywności działań realizowanych w departamencie na podstawie danych z "Rejestratora…". Raportowanie wyników z przedstawieniem wniosków oraz rekomendacją działań optymalizujących,
nadzorowanie realizacji działań optymalizujących pracę,
odpowiedzialność za formalną aktualność dokumentów związanych z właścicielstwem aplikacji wykorzystywanych w Departamencie,
uczestniczenie w projektach poprawy i optymalizacji aplikacji wykorzystywanych w DOR,
wspieranie obsługi procesów realizowanych w ZWO,
obsługa korespondencji oraz zamówień dokumentów Klientów.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne, informatyka,
doświadczenie zawodowe ok. 5-10 lat,
bardzo dobra znajomość metologii prowadzenia projektów,
dobra znajomość procesów realizowanych w Banku, szczególnie w obszarze departamentu oraz aplikacji, które są w tych procesach wykorzystywane,
dobre zrozumienie zasad tworzenia, modyfikowania i wdrażania rozwiązań informatycznych,
umiejętność tworzenia prostych narzędzi typu EUC z wykorzystaniem programów Excel, Access oraz platformy APEX,
chęć rozwoju i samodoskonalenia,
dobre planowanie i organizacja pracy,
nastawienie na cel,
komunikatywność i otwartość,
podejście innowacyjne.
To oferujemy
atrakcyjne warunki zatrudnienia,
możliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynku,
bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, świadczenia świąteczne, projekty wolontariackie/ekologiczne i trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu, sekcje sportowe, dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków
sekcje sportowe
projekty wolontariackie/ekologiczne
świadczenia świąteczne
trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu
Bank zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, o których mowa w ogłoszeniu są niezbędne do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. Dane, o których mowa powyżej są przetwarzane wyłącznie w celu wyboru najlepszego kandydata na oferowane stanowisko.