Główny Specjalista ds. budżetowania i analiz

HR Level UPO firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 30 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
HR Level Up specjalizujemy się w rekrutacjach na stanowiska managerskie wyższego i średniego szczebla oraz eksperckie, metodologią poszukiwań bezpośrednich. Jesteśmy zaufanym partnerem biznesowym wielu międzynarodowych korporacji.
 
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Główny Specjalista ds. budżetowania i analiz

Miejsce pracy: Łódź


Nasz klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w dużej organizacji
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • realną możliwość rozwoju oraz zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności w obszarze kontrolingu personalnego
  • zespół wspierających się współpracowników
  • opieka medyczna
  • karta sportowa
  • ubezpieczenie grupowe oraz ubezpieczenie na życie
  • bezpłatny parking
linia

Główne zadania:

  • uczestniczenie w przygotowywaniu kierunków polityki płacowej i programu świadczeń pracowniczych, a także systemów motywacyjnych, premiowych i innych specjalnych planów wynagrodzeń dla poszczególnych grup pracowników.
  • comiesięczne raportowanie, analizowanie i interpretacja wskaźników HR.
  • udział w procesie budżetowania kosztów wynagrodzeń oraz ich okresowych przeglądach.
  • przygotowywanie założeń kosztów wynagrodzeń w procesie ofertowania usług.
  • analiza siatek wynagrodzeń i premii dla istniejących stanowisk w strukturze firmy.
  • monitorowaniem trendów rynkowych w zakresie polityki wynagrodzeń i przygotowywanie prognoz na potrzeby biznesu.
  • opiniowanie i rozliczanie systemów premiowych.
  • wyciąganie wniosków na podstawie przygotowywanych analiz i rekomendowanie niezbędnych działań, pełnienie roli doradczej i szybkie reagowanie na potrzeby biznesowe.
  • ścisła współpraca z Działem Kontrolingu – tworzenie rezerw kosztów wynagrodzeń, analiza spójności danych, analiza odchyleń od budżetu.
  • tworzenie i wdrażanie narzędzi ułatwiających raportowanie oraz przepływ informacji.
linia

Poszukiwane kompetencje:

  • doświadczenie na stanowisku związanym z analizami, budżetowanie, (minimum 3 lata);
  • wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, finanse );
  • samodzielność oraz doskonała organizacja pracy;
  • zaawansowana znajomość programu Excel;
  • wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków z dużej ilości danych
  • swobodna obsługa komputera (pakiet MS Office);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w zakresie komunikacji werbalnej, pisania i czytania, tworzenia dokumentów;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień dotyczących budżetowania kosztów pracy, optymalizacji kosztów zatrudnienia oraz systemów wynagradzania i premiowania.
linia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
HR Level Up| ul. Złota 59| Warszawa
Executive Search | Assessment & Development Center | Mentoring | Ocena 360 Stopni
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
HR Level Up specjalizujemy się w rekrutacjach na stanowiska managerskie wyższego i średniego szczebla oraz eksperckie, metodologią poszukiwań bezpośrednich. Jesteśmy zaufanym partnerem biznesowym wielu międzynarodowych korporacji.
 
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Główny Specjalista ds. budżetowania i analiz

Miejsce pracy: Łódź

Główne zadania:

  • uczestniczenie w przygotowywaniu kierunków polityki płacowej i programu świadczeń pracowniczych, a także systemów motywacyjnych, premiowych i innych specjalnych planów wynagrodzeń dla poszczególnych grup pracowników.
  • comiesięczne raportowanie, analizowanie i interpretacja wskaźników HR.
  • udział w procesie budżetowania kosztów wynagrodzeń oraz ich okresowych przeglądach.
  • przygotowywanie założeń kosztów wynagrodzeń w procesie ofertowania usług.
  • analiza siatek wynagrodzeń i premii dla istniejących stanowisk w strukturze firmy.
  • monitorowaniem trendów rynkowych w zakresie polityki wynagrodzeń i przygotowywanie prognoz na potrzeby biznesu.
  • opiniowanie i rozliczanie systemów premiowych.
  • wyciąganie wniosków na podstawie przygotowywanych analiz i rekomendowanie niezbędnych działań, pełnienie roli doradczej i szybkie reagowanie na potrzeby biznesowe.
  • ścisła współpraca z Działem Kontrolingu – tworzenie rezerw kosztów wynagrodzeń, analiza spójności danych, analiza odchyleń od budżetu.
  • tworzenie i wdrażanie narzędzi ułatwiających raportowanie oraz przepływ informacji.

Poszukiwane kompetencje:

  • doświadczenie na stanowisku związanym z analizami, budżetowanie, (minimum 3 lata);
  • wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, finanse );
  • samodzielność oraz doskonała organizacja pracy;
  • zaawansowana znajomość programu Excel;
  • wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków z dużej ilości danych
  • swobodna obsługa komputera (pakiet MS Office);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w zakresie komunikacji werbalnej, pisania i czytania, tworzenia dokumentów;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień dotyczących budżetowania kosztów pracy, optymalizacji kosztów zatrudnienia oraz systemów wynagradzania i premiowania.

Nasz klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w dużej organizacji
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • realną możliwość rozwoju oraz zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności w obszarze kontrolingu personalnego
  • zespół wspierających się współpracowników
  • opieka medyczna
  • karta sportowa
  • ubezpieczenie grupowe oraz ubezpieczenie na życie
  • bezpłatny parking
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
HR Level Up| ul. Złota 59| Warszawa
Executive Search | Assessment & Development Center | Mentoring | Ocena 360 Stopni

Ogłoszenie archiwalne