Główny Specjalista ds. Kampanii CRM

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 16.05.2019
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 15.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Twórz z nami jedną z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Europie. Realizuj się w swojej specjalizacji i jednocześnie naprawdę pomagaj innym. W PZU możesz działać w projektach dużej skali, które ratują życie, pomagają odzyskać spokój i radość.

    PZU. Taka praca ma sens.
    Sprawdź na pzu.pl/kariera
    Główny Specjalista ds. Kampanii CRM
    Miejsce pracy: Warszawa
    000008244

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

    • Proces planowania, definiowania i przygotowania kampanii CRM w szczególności kampanii realizowanych za pośrednictwem Call Center (przygotowanie założeń kampanii realizowanych przez Call Center, skryptów rozmów z klientami, specyfikacji raportów jakości rozmów Call Center oraz raportów sprzedażowych)
    • Nadzór nad przebiegiem prowadzonych kampanii sprzedażowych
    • Koordynację działań marketingu bezpośredniego: kampanii dwufazowych wspieranych przez Call Center; przygotowywanie massprintingu, massmailingu, videomailingu, badań obsługi klientów w kampaniach
    • Analizę wyników kampanii, warunków selekcji klientów do kampanii, procesu realizacji kampanii, aktywności użytkowników w zakresie obsługi kontaktów w kampanii
    • Prowadzenie warsztatów dla sieci sprzedaży
    • Przygotowanie wymagań funkcjonalnych w obszarze narzędzi i systemów CRM, rekomendację zmian i nowych rozwiązań z uzasadnieniem ich wprowadzenia
    • Koordynacja i monitorowanie pracy partnerów zewnętrznych – Call Center

    Od wybranej osoby oczekujemy:

    • 3 letniego doświadczenia w obszarze CRM, analizy danych lub analizy procesów
    • Wykształcenia wyższego z zakresu marketingu, ekonomii lub ubezpieczeń
    • Praktyczna znajomość zagadnień z obszaru CRM, marketingu
    • Umiejętność sporządzania raportów oraz przygotowywania prezentacji
    • Umiejętność interpretowania danych oraz wyciągania wniosków
    • Wiedza z zakresu modelowania procesów biznesowych
    • Doświadczenie w pracy z kampaniami sprzedażowymi i szeroko pojętymi relacjami z klientem.
    • Dobra znajomość MS Excel

    W zamian oferujemy:

    • Pracę w renomowanej firmie i realne perspektywy rozwoju
    • Atrakcyjny system wynagradzania
    • Profesjonalne szkolenia
    • Opiekę medyczną w PZU Zdrowie
    • Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU
    • Kafeterię dodatkowych benefitów m.in. kartę sportową, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe