Ta oferta pracy jest nieaktualna od 27 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Jaworzno, śląskie
  • Specjalista
  • 20.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.
 
Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
 
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.

Biomasa Grupa TAURON sp. z o.o., jest specjalistyczną firmą zajmującą się pozyskiwaniem, transportem i przetwarzaniem biomasy na potrzeby energetyki zawodowej oraz realizuje projekt zagospodarowania ubocznych produktów spalania i wydobycia dla Grupy TAURON. 

Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy:

Jaworzno lub Stalowa Wola

Obowiązki:

  • współtworzenie, realizowanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz jakościowych,
  • dbałość o utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientami,
  • właściwa i sprawna obsługa Klientów - przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i  potwierdzanie zamówień od klientów zgodnie z przyjętymi standardami,
  • wprowadzanie rozwiązań mających na celu wzmacnianie jakości obsługi Klienta,
  • właściwe i terminowe sporządzanie dokumentów stosowanych w obrocie towarowym,
  • współudział w budowaniu narzędzi IT w celu efektywnego wykorzystania przepływu informacji w Spółce oraz między Spółką a klientami / dostawcami,
  • analiza rynku, budowanie i prowadzenie bazy danych kontrahentów oraz warunków handlowych,
  • sporządzanie analiz i raportów związanych z oceną efektywności procesu obsługi klienta,
  • współtworzenie i realizowanie strategii rozwoju obsługi klienta, uczestnictwo w projektach rozwojowych Spółki i Grupy Kapitałowej,
  • ścisła współpraca z innymi obszarami w Spółce i Grupie Kapitałowej w celu zapewnienia realizacji założonych efektów sprzedażowych,
  • wsparcie przy analizie i rozwiązywaniu reklamacji.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: Zarządzanie, Marketing,
  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
  • znajomość technik telefonicznej obsługi Klienta,
  • zdolności negocjacyjne i umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji biznesowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność budowania dobrych relacji w zespole,
  • umiejętność pracy w warunkach stresu,
  • bardzo dobra znajomość MS Office, CRM, mile widziana znajomość programu IFS.,
  • zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
  • aktywne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • interesującą pracę w dynamicznym i rozwojowym zespole,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz korzystania z wiedzy i doświadczeń korporacyjnych,
  • możliwość pracy w jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w  Polsce.

Data ważności:

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV i listu motywacyjnego, z zaznaczeniem oczekiwań finansowych i czasu, w którym kandydat może podjąć pracę w terminie do 20.12.2017r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
 
Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29. 08. 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
 
Zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.