Główny Specjalista ds. organizacji i nadzoru

GRUDZIĄDZKI HOLDING KOMUNALNY S.A.O firmie

  • ul. Ratuszowa 1
    Grudziądz, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Specjalista

GRUDZIĄDZKI HOLDING KOMUNALNY S.A.

ul. Ratuszowa 1

Grudziądz

GRUDZIĄDZKI HOLDING KOMUNALNY S.A.

Główny Specjalista ds. organizacji i nadzoru

Miejsce pracy: Grudziądz

Do obowiązków pracownika będzie należało w szczególności:

  • Opracowywanie oraz wdrażanie standardów i rozwiązań korporacyjnych
  • Wnioskowanie o przeprowadzenie czynności kontrolnych przez radę nadzorczą lub wnioskowanie o przeprowadzenie takich czynności przez powołanego w tym celu audytora;
  • Analiza i ocena wniosków skierowanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek do zgromadzenia wspólników;
  • Bieżąca obsługa organów spółki ( Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie Wspólników),
  • Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń wewnętrznych, poleceń, pism okólnych, instrukcji oraz ich aktualizacja,
  • Opracowywanie zakresów działania komórek organizacyjnych,
  • Sporządzanie szablonów umów, weryfikowanie i opiniowanie ich treści,
  • Sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury wyłonienia dostawców towarów, materiałów i usług. Analiza zgodności z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
  • Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe – kierunek prawo lub administracja,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego oraz grupy kapitałowej,
  • Doświadczenie w realizowaniu uprawnień właścicielskich w stosunku do spółek prawa handlowego,
  • Znajomość zagadnień Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

Wymagania dodatkowe:

  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, inicjatywa w działaniu, otwartość na nowe obowiązki i wyzwania, umiejętność kierowania zespołem

Oferujemy:

  • interesującą pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • udział w szkoleniach w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny
  • wyrażenie zgody o przetwarzaniu danych osobowy

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: ,,Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przesłanych w dokumentach aplikacyjnych dla celów procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez GHK SA zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną  dotyczącą przetwarzania danych osobowych zawartą w ogłoszeniu’’.


Główny Specjalista ds. organizacji i nadzoru

Do obowiązków pracownika będzie należało w szczególności:

  • Opracowywanie oraz wdrażanie standardów i rozwiązań korporacyjnych
  • Wnioskowanie o przeprowadzenie czynności kontrolnych przez radę nadzorczą lub wnioskowanie o przeprowadzenie takich czynności przez powołanego w tym celu audytora;
  • Analiza i ocena wniosków skierowanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek do zgromadzenia wspólników;
  • Bieżąca obsługa organów spółki ( Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie Wspólników),
  • Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń wewnętrznych, poleceń, pism okólnych, instrukcji oraz ich aktualizacja,
  • Opracowywanie zakresów działania komórek organizacyjnych,
  • Sporządzanie szablonów umów, weryfikowanie i opiniowanie ich treści,
  • Sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury wyłonienia dostawców towarów, materiałów i usług. Analiza zgodności z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
  • Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe – kierunek prawo lub administracja,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego oraz grupy kapitałowej,
  • Doświadczenie w realizowaniu uprawnień właścicielskich w stosunku do spółek prawa handlowego,
  • Znajomość zagadnień Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

Wymagania dodatkowe:

  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, inicjatywa w działaniu, otwartość na nowe obowiązki i wyzwania, umiejętność kierowania zespołem

Oferujemy:

  • interesującą pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • udział w szkoleniach w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny
  • wyrażenie zgody o przetwarzaniu danych osobowy

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: ,,Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przesłanych w dokumentach aplikacyjnych dla celów procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez GHK SA zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną  dotyczącą przetwarzania danych osobowych zawartą w ogłoszeniu’’.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy