Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Główny Specjalista ds. Personalnych /HR Business Partner

Polski Holding Obronny sp. z o.o.

  • Fort Wola 22, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior), ekspert
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Polski Holding Obronny sp. z o.o.

Fort Wola 22

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie i realizowanie szeroko rozumianej polityki personalnej w organizacji, doradztwo strategiczne HR oraz rekomendowanie rozwiązań z zakresu HR w odpowiedzi na bieżące potrzeby,

  • Planowanie, optymalizacja i kompleksowa realizacja procesów HR-owych (rekrutacja, onboarding i offboarding, oceny i programy rozwojowe dla pracowników, przygotowywanie i aktualizacja planu zatrudnienia oraz budżetu personalnego, programy motywacyjne, wartościowanie stanowisk pracy),

  • Koordynacja wybranych projektów z obszaru HR wdrażanych w całej organizacji.

  • Wsparcie i doradztwo dla dyrektorów i menadżerów w budowaniu i zarządzaniu zespołami, w wypracowywaniu i wdrażaniu działań zaradczych oraz naprawczych, wsparcie w zarządzaniu zasobami ludzkimi w oparciu o plany i cele biznesowe organizacji,

  • Badanie potrzeb szkoleniowych, analiza ofert szkoleniowych, koordynacja ich realizacji i ewaluacja;

  • Dbanie o wizerunek pracodawcy; inicjowanie i wprowadzanie działań w obszarze Employer Branding,

  • Prowadzenie kampanii CSR,

  • Komunikowanie oraz rekomendowanie niezbędnych zmian i optymalnych rozwiązań w obszarze HR i w organizacji,

  • Koordynowanie i wdrażanie działań związanych z wewnętrzną komunikacją, implementacja nowych rozwiązań oraz narzędzi,

  • Bliska współpraca z biznesem i proaktywny udział w tworzeniu efektywnego, bezpiecznego, etycznego oraz przyjaznego środowiska pracy,

  • Realizacja jasnej polityki w zakresie zarzadzania zasobami ludzkimi wewnątrz firmy.

  • Analiza problemów oraz zapytań od pracowników, przeprowadzanie procesów wyjaśniających między pracownikami w zakresie etyki oraz relacji - w oparciu o rozmowy oraz zebrane informacje.

  • Podejmowanie inicjatyw oraz działań mających na celu zwiększenie zaangażowania i efektywności wśród pracowników, jak i również mających wpływ na ich samopoczucie i zdrowie,

  • Udział w projektach z zakresu digitalizacji i optymalizacji procesów kadrowych.

Nasze wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku HR Business Partnera lub o podobnym zakresie zadań (rekrutacja, onboarding, oceny i programy rozwojowe dla pracowników, offboarding, przygotowywanie i aktualizacja planu zatrudnienia oraz budżetu personalnego, organizacja szkoleń, employee branding)

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

  • Znajomość przepisów polskiego prawa pracy,

  • Doświadczenie w tworzeniu rozwiązań w oparciu o potrzeby biznesu,

  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych takich jak: komunikacja, empatia, współpraca, budowanie relacji, umiejętność słuchania, negocjacji.

  • Pozytywna energia, otwartość, serdeczność, gotowość do podejmowania nowych wyzwań oraz umiejętność pracy w zespole, kreatywność w rozwiązywaniu problemów i tworzeniu rozwiązań,

  • Doświadczenie w planowaniu i organizowaniu szkoleń

  • otwarty umysł, odpowiedzialność, otwartość na współpracę z międzynarodowymi zespołami, samodzielność w zarządzaniu, wysoka orientacja na rozwiązania, serdeczność.

Mile widziane

  • Znajomość programu OPTIMA I HRM,

  • Wykształcenie psychologia, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Doświadczenie coachingowe i w promocji wizerunku,

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i motywacji innych,

  • Praca w dużych organizacjach i w branży security lub produkcyjnej.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę,

  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,

  • Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych,

  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenie kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach,

  • Elastyczny czas pracy,

  • Niezbędne narzędzia pracy,

  • Pracę w profesjonalnym zespole,

  • Darmowy parking,

  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym,

  • Bonusy za polecenia pracownicze.

CV prosimy wysyłać do dnia 19.06.2023 roku

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Polski Holding Obronny sp. z o.o.

Polski Holding Obronny to podmiot który do 2013 roku (pod marką Bumar) przez blisko 45 lat prowadził działalność związaną z obrotem specjalnym, eksportem uzbrojenia i dużą aktywnością na rynkach zagranicznych.

Wskutek historycznych zmian otoczenia biznesowego i zmiany strategii, obecna działalność firmy oparta jest na trzech filarach: kluczowym – świadczenie kompleksowych usług i rozwiązań związanych z segmentem bezpieczeństwa wraz z cyberbezpieczeństwem, działalność handlowa na rynkach krajowych i zagranicznych oraz aktywność na rynku nieruchomości. Nasza strategia wyznacza kierunek działań na przyszłość. Chcemy być świadomie wybieranym partnerem ze względu na naszą wiarygodność i innowacyjność modelu biznesowego. Głównym celem jest oferowanie najwyższej jakości usług i produktów oraz uzyskanie pozycji lidera branży, zabezpieczającego strategiczne obiekty dla bezpieczeństwa Państwa i gospodarki narodowej.

Polski Holding Obronny sp. z o.o. jest jednym z największych udziałowców narodowego koncernu Polskiej Grupy Zbrojeniowej SA. skupiającej ponad 60 firm oraz zatrudniającej 17 tys. pracowników.

Przewiń do profilu firmy