Główny Specjalista ds. Rozliczeń i Finansów
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
- Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Krucza 38/42
Warszawa
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Głównego Specjalisty ds. Rozliczeń i Finansów
Zajmujesz się obsługą organizacyjną projektów unijnych, posiadasz wiedzę w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i masz doświadczenie w księgowości?
Aplikuj o stanowisko w Wydziale ds. Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków
w Departamencie Usług Cyfrowych
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- pracę przy projekcie związanym z budową Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) powstającej w ramach podpisanego przez nas porozumienia z Programem Operacyjnym Polska Cyfrowa, która ma pomóc w walce ze smogiem, jest istotna dla życia i zdrowia obywateli,
- przyjazne środowisko pracy w dynamicznym i zaangażowanym zespole eksperckim,
- szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej,
- praca w samym centrum miasta na ul. Kruczej 38/42 w Warszawie,
- możliwość pracy zdalnej,
- ruchomy czas pracy,
- możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy,
- pomieszczenie na rowery na terenie urzędu,
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem,
- pokój pracy dla rodzica z dzieckiem,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport),
- możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- wykonuje zadania związane z obsługą organizacyjną projektów finansowanych ze środków POPC, dotyczące obszaru spraw kadrowych i finansowych,
- wykonuje zadania dotyczące współpracy zewnętrznej i wewnętrznej w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC,
- opracowuje dokumenty, analizy i sprawozdania dotyczące obsługi projektów finansowanych ze środków POPC oraz monitoruje ich spójność i jednolitość,
- prowadzi obsługę projektów finansowanych ze środków POPC poprzez aplikację centralnego systemu informatycznego SL2014,
- przygotowuje odpowiedzi na wnioski dotyczące udzielenia informacji publicznej z zakresu projektów finansowanych ze środków POPC i koordynuje działania w tym obszarze w ramach Wydziału,
- uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań realizowanych w projektach finansowanych ze środków POPC.
Nasze wymagania (niezbędne):
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat w pracy o podobnym zakresie zadań lub przy obsłudze projektów unijnych lub w księgowości,
- znajomość przepisów: dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w tym funkcjonowania administracji rządowej (w szczególności: Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o finansach publicznych),
- znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- kultura osobista,
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- znajomość metodyk projektowych właściwych dla projektów IT,
- umiejętność pracy w zespole.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 03.12.2021 r. (decyduje data wpływu oferty do urzędu).
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Biuro Organizacyjne
ul. Krucza 38/42
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 87761”.
Dokumenty można składać również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected].
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowego na adres: [email protected].
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Dostępność:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6 %.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej – drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Ogłoszenie archiwalne