Ta oferta pracy jest nieaktualna od 40 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główny Specjalista ds. Strategii Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-08-11

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

opis
W działaniu
dla ludzi

Orange Polska to przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy. To, że nasi pracownicy to osoby aktywne, realizujące się na wielu polach – podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty plastyczne czy muzyczne – jest dla nas tak samo ważne jak to, że mają otwarte umysły - patrzą na zadania i problemy z więcej niż jednej perspektywy. To dzięki wiecznie ciekawym, Orange każdego dnia tworzy cyfrowy świat dla swoich klientów, czyniąc go nowoczesnym i innowacyjnym, a wciąż interesującym i dostępnym dla każdego. Jeśli interesuje Cię rozwój osobisty i zawodowy… i masz pasję, dołącz do zespołu Orange.

Główny Specjalista ds. Strategii Obsługi Klienta
Orange Polska S.A.: Warszawa
Jestem osobą otwartą i gotową na:
  • współpracę w zakresie budowania strategii relacji z klientami
  • analizę trendów, najlepszych praktyk i benchmarków w obszarze relacji z klientami
  • identyfikowanie obszarów wymagających usprawnień, przygotowanie oraz wdrażanie rekomendacji
  • monitorowanie realizacji strategii, aktualizację kierunków i priorytetów, bieżące korygowanie działań
  • kreowanie nowych rozwiązań do zaimplementowania m.in. w digitalnym świecie, spełniających potrzeby i oczekiwania klientów
  • analizę efektywności prowadzonych działań, cykliczne raportowanie do managementu
  • przygotowywanie i przedstawianie prezentacji na potrzeby zarządcze
Oprócz zapału wyróżnia mnie:
  • doświadczenie na stanowisku związanym z opracowywaniem planów strategii i rozwoju w obszarze obsługi klienta
  • doświadczenie zawodowe w firmie konsultingowej
  • znajomość aktualnych trendów i innowacyjnych rozwiązań z obszaru relacji z klientami 
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność analizy, syntezy danych oraz ich prezentacji
  • orientacja strategiczna  
  • skuteczność w realizacji celów
Od przyszłego pracodawcy oczekuję:
  • udziału w ciekawych projektach
  • pracy w dynamicznym środowisku

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się