Ta oferta pracy jest nieaktualna od 313 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główny Specjalista ds. Strategii Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-08-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    opis
    W działaniu
    dla ludzi

    Orange Polska to przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy. To, że nasi pracownicy to osoby aktywne, realizujące się na wielu polach – podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty plastyczne czy muzyczne – jest dla nas tak samo ważne jak to, że mają otwarte umysły - patrzą na zadania i problemy z więcej niż jednej perspektywy. To dzięki wiecznie ciekawym, Orange każdego dnia tworzy cyfrowy świat dla swoich klientów, czyniąc go nowoczesnym i innowacyjnym, a wciąż interesującym i dostępnym dla każdego. Jeśli interesuje Cię rozwój osobisty i zawodowy… i masz pasję, dołącz do zespołu Orange.

    Główny Specjalista ds. Strategii Obsługi Klienta
    Orange Polska S.A.: Warszawa
    Jestem osobą otwartą i gotową na:
    • współpracę w zakresie budowania strategii relacji z klientami
    • analizę trendów, najlepszych praktyk i benchmarków w obszarze relacji z klientami
    • identyfikowanie obszarów wymagających usprawnień, przygotowanie oraz wdrażanie rekomendacji
    • monitorowanie realizacji strategii, aktualizację kierunków i priorytetów, bieżące korygowanie działań
    • kreowanie nowych rozwiązań do zaimplementowania m.in. w digitalnym świecie, spełniających potrzeby i oczekiwania klientów
    • analizę efektywności prowadzonych działań, cykliczne raportowanie do managementu
    • przygotowywanie i przedstawianie prezentacji na potrzeby zarządcze
    Oprócz zapału wyróżnia mnie:
    • doświadczenie na stanowisku związanym z opracowywaniem planów strategii i rozwoju w obszarze obsługi klienta
    • doświadczenie zawodowe w firmie konsultingowej
    • znajomość aktualnych trendów i innowacyjnych rozwiązań z obszaru relacji z klientami 
    • zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
    • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • umiejętność analizy, syntezy danych oraz ich prezentacji
    • orientacja strategiczna  
    • skuteczność w realizacji celów
    Od przyszłego pracodawcy oczekuję:
    • udziału w ciekawych projektach
    • pracy w dynamicznym środowisku