Ta oferta pracy jest nieaktualna od 133 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Główny Specjalista ds. Techniczno - Operacyjnych

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-06-29

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W związku z rozwojem firmy oraz poszerzaniem zakresu świadczonych usług pragniemy wzmocnić zespół odpowiedzialny za całość procesów transportowych poprzez zatrudnienie odpowiedniego kandydata na stanowisko:

    Główny Specjalista ds. Techniczno - Operacyjnych
    Miejsce pracy: Kraków

    Zadania:

    • Nadzór i kontrola całokształtu procesów związanych z techniczną stroną realizowanych przedsięwzięć
    • Optymalizacja procesów operacyjnych w celu poprawy efektywności
    • Koordynowanie spraw bieżących i obiegu dokumentacji w powierzonym obszarze
    • Wsparcie operacyjne Zarządu w zakresie prowadzonych projektów
    • Tworzenie procedur, instrukcji i dokumentacji operacyjnej , dbałość  o terminowość, rzetelność i poprawność wszelkiej dokumentacji technicznej
    • Usprawnianie wewnętrznych mechanizmów organizacji pracy oraz inicjowanie i wdrażanie zmian technologicznych i organizacyjnych
    • Przygotowanie i nadzór nad realizacją nowych projektów inwestycyjnych sporządzanie planów remontów oraz inwestycji modernizacyjnych
    • Nadzór nad terminowością i rzetelnością usług przeglądów i napraw w warsztacie wewnętrznym
    • Koordynacja bieżących spraw z zakresu eksploatacji pojazdów
    • Ogólny nadzór nad stanem technicznym pojazdów
    • Koordynowanie działań dotyczących obsługi technicznej użytkowanych obiektów
    • Nadzór nad utrzymaniem ładu i porządku na terenie należącym do Spółki
    • Nadzór nad wykonaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem bieżących awarii
    • Analizowanie zużycia mediów oraz rekomendowanie przedsięwzięć ograniczających koszty w tym zakresie
    • Kontrola procesów zakupowych i optymalizacja kosztów w powierzonym obszarze
    • Zapewnienie i kontrolowanie warunków bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania przepisów BHP
    • Raportowanie do Zarządu Spółki w zakresie powierzonego obszaru działania

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane budowa maszyn, mechanika lub pokrewne, związane z transportem drogowym
    • Minimum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z koordynacją procesów technicznych, w tym przede wszystkim organizacją pracy warsztatu samochodowego i eksploatacją obiektów
    • Wiedza z zakresu technologii oraz kontroli jakości napraw pojazdów samochodowych, w szczególności ciężarowych
    • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz znajomość budowy  i obsługi pojazdów samochodowych
    • Wiedza i umiejętności w zakresie właściwego utrzymania obiektów  i infrastruktury Spółki
    • Doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność
    • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, asertywność
    • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych, planowania i analizy
    • Inicjatywa i samodzielność działania
    • Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, w tym umiejętność delegowania i egzekucji zadań

    Oferujemy:

    • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się Spółce w oparciu o umowę o pracę
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i powierzonych obowiązków
    • Poszerzenie zakresu umiejętności i wyzwania w codziennej pracy
    • Podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy
    • -Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
    • Niezbędne narzędzia pracy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).