Oferta pracy

Główny Specjalista ds. Zarządzania Bazą Klientów B2C i Kampaniami

Orange PolskaO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie kampanii marketingowych (analiza potencjału, wybór grup docelowych, modelowanie polityki kontaktu z klientem)

  • Realizacja kampanii w kanałach tradycyjnych i digital (sms, mms, email, push)

  • Współpraca z obszarem BI nad automatyzacją kampanii i procesów CRM

  • Udział w projektach związanych z rozwojem obszaru CRM

Nasze wymagania

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze związanych z CRM lub bazami danych

  • Znajomość SQL w stopniu zaawansowanym (T- SQL, PL/SQL) oraz doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych

  • Znajomość technologii i narzędzi SAS (SAS Enterprise Guide, SAS Marketing Automation, 4GL)

  • Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

  • Umiejętność analizy danych, formułowania i prezentowania wniosków

  • Dokładność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za dostarczane dane

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

  • Podstawowa znajomość HTML będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Pracę z najnowszą technologią

  • Kartę sportową

  • Pracowniczy program emerytalny

  • Telefon i samochód służbowy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program emerytalny

Orange Polska

Od lat znajdujemy się pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie nagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse, niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Przewiń do profilu firmy

Zespół

Odpowiadamy za realizację strategii CRM. W skali miesięcznej tworzymy i obsługujemy setki, kampanii marketingowych do klientów Orange w ujęciu omnichannel. W codziennej pracy stawiamy na innowacyjne podejście do marketingu, bazując na personalizacji i kontekstowości komunikacji, czerpaniu wiedzy z danych i analityki oraz na wykorzystaniu narzędzi do automatyzacji marketingu. Jako zespół wzajemnie uczymy się od siebie i wspieramy w rozwiązaniu nawet najbardziej wymagających wyzwań.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy