Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Główny specjalista kierujący działem administracyjno – gospodarczym

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT MECHANIKI PRECYZYJNEJO firmie

  • Duchnicka 3
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Specjalista

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT MECHANIKI PRECYZYJNEJ

Duchnicka 3

Warszawa

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mechaniki Precyzyjnej (Łukasiewicz – IMP) realizuje najwyższej jakości prace badawcze, rozwojowe i wdrożeniowe z zakresu obróbek powierzchniowych wyrobów metalowych oraz podwyższenia właściwości mechanicznych, trwałości i odporności na korozję narzędzi, części maszyn i konstrukcji. 

Nadrzędnym celem Instytutu jest transfer opracowanych w nim technologii wraz z urządzeniami do ich realizacji, aparatury pomiarowej i kontrolnej oraz posiadanej wiedzy do wszystkich gałęzi przemysłu, a także świadczenie usług. 

Instytut przez wiele lat swojej działalności wypracował rozpoznawalną markę, a efekty realizowanych w nim prac są powszechnie wykorzystywane.

 

Główny specjalista kierujący działem administracyjno – gospodarczym

 

Zadania wykonywane na stanowisku pracy:

  • Administrowanie budynkami i terenem należącym do Instytutu w tym zapewnienie właściwego dozoru i porządku oraz właściwej organizacji ruchu na terenie Instytutu;
  • Zapewnienie prawidłowego utrzymania budynków Instytutu, w tym nadzór nad wykonywaniem okresowych przeglądów budowlanych, technicznych oraz niezbędnych prac remontowych i konserwacyjnych;
  • Sprawowanie nadzoru nas infrastrukturą techniczną Instytutu, w tym koordynacja działań mających na celu bieżące usuwania usterek;
  • Koordynacja zadań w obszarze gospodarowania odpadami, w tym m.in. współpraca ze służbami komunalnymi i dostawcami mediów;
  • Nadzór nad inwestycjami w infrastrukturę budowlaną i techniczną Instytutu;
  • Gospodarowanie nieruchomościami w tym współpraca z najemcami;
  • Koordynacja działań zmierzających do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego oraz kancelarii Instytutu;
  • Sprawowanie nadzoru nas utrzymaniem i rozwojem narzędzi informatycznych Instytutu;
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi m.in. Urzędem Dozoru Technicznego. 

 

Niezbędne wymagania dla kandydatów:

  • Wykształcenie: wyższe (preferowane: techniczne, administracyjne, pokrewne);
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku administracyjno – technicznym lub na stanowisku związanym z zarządzaniem nieruchomościami, w tym min. 2 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
  • Doświadczenie w zarządzaniu i utrzymaniu nieruchomości;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
  • Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań usprawniających obszar administracyjno – techniczny;
  • Umiejętność planowania pracy, ustalania priorytetów i elastycznego reagowania na nowe zadania;
  • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office;
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne;
  • Samodzielność w pracy.

 

Dodatkowe wymagania:

  • Znajomość przepisów prawa z zakresu administrowania nieruchomościami, prawa budowlanego, prawa energetycznego, BHP;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Rzetelność, dokładność i zaangażowanie.

 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
  • Stałe warunki zatrudnienia;
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju osobistego;
  • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole;
  • Bogaty pakiet benefitów (m. in. prywatna opieka medyczna, ZFŚS: wczasy pod gruszą dla pracowników i dzieci, świadczenia „świąteczne”);
  • Bezpłatne miejsce parkingowe na terenie Instytutu.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
  • Kopie dokumentów (dyplomów, świadectw, certyfikatów) potwierdzających deklarowane kwalifikacje zawodowe.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych.

 

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

  • Pocztą: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mechaniki Precyzyjnej, 01-796 Warszawa, ul. Duchnicka 3
  • Osobiście: siedziba Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mechaniki Precyzyjnej, 01-796 Warszawa, ul. Duchnicka 3, pok. 36
  • Pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
  • Za pośrednictwem portalu pracuj.pl

 

W terminie do 20 maja 2021 r.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami

 

 

Ogłoszenie archiwalne