Główny Specjalista – Mobilny Analityk

PZU SAO firmie

  • Poznań

    wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista

Nieziemsko zdolni ludzie, piorunująco ciekawa praca. PZU to pracodawca przez dużo p: oferujemy perspektywy rozwoju, atrakcyjne profity pozapłacowe, pracę z prestiżową marką… i wiele innych p. Więcej na pzu.pl/kariera i fb.com/pzukariera.
Główny Specjalista – Mobilny Analityk
Centrum Klienta PZU w Bydgoszczy

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref: JU-HRREK-6008


Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Rekomendowanie zmian podnoszących satysfakcję klienta w procesach sprzedaży i obsługi klienta na podstawie doświadczeń i wniosków z obserwacji obsługi klienta podczas wizyt w Oddziałach PZU na terenie kraju
  • Rekomendowanie zmian w organizacji funkcjonowania Oddziałów PZU na podstawie doświadczeń i obserwacji obsługi klienta podczas wizyt w Oddziałach PZU na terenie kraju
  • Opracowywanie założeń i uzasadnienia do zmian biznesowych lub informatycznych, przygotowanie analiz finansowych, biznesowych i prezentacji wyników
  • Projektowanie i wdrażanie nowych inicjatyw, opracowywanie wniosków podsumowujących wyniki wdrożenia, np. opłacalność rozwiązań, standardy obsługi itp.
  • Inicjowanie nowoczesnych rozwiązań i standardów rynkowych podnoszących jakość procesów, satysfakcję klienta, zapewniających pozytywne doświadczenia klientów z obsługi w Oddziałach PZU

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego
  • Bardzo dobrej znajomości produktów finansowych oraz standardów na rynku w zakresie jakości obsługi klienta i nowatorskich rozwiązań biznesowych
  • Wykonywania analiz biznesowych oraz rekomendowania zmian biznesowych na podstawie wniosków z analiz
  • Znajomości narzędzi, np. MS Visio, MS Excel, MS Power Point
  • Gotowości do częstych podróży służbowych
  • Nastawienia na wynik


W zamian oferujemy
:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju,
  • Atrakcyjny system wynagradzania,
  • Program profesjonalnych szkoleń,
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny,
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach.

 

Zgłoszenia (CV + list motywacyjny w języku polskim) należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.



Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.

Osoby zainteresowane również udziałem w innych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie w CV dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb kolejnych rekrutacji przeprowadzanych przez PZU zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.

Główny Specjalista – Mobilny Analityk
Centrum Klienta PZU w Bydgoszczy
Numer ref.: Nr ref: JU-HRREK-6008


Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Rekomendowanie zmian podnoszących satysfakcję klienta w procesach sprzedaży i obsługi klienta na podstawie doświadczeń i wniosków z obserwacji obsługi klienta podczas wizyt w Oddziałach PZU na terenie kraju
  • Rekomendowanie zmian w organizacji funkcjonowania Oddziałów PZU na podstawie doświadczeń i obserwacji obsługi klienta podczas wizyt w Oddziałach PZU na terenie kraju
  • Opracowywanie założeń i uzasadnienia do zmian biznesowych lub informatycznych, przygotowanie analiz finansowych, biznesowych i prezentacji wyników
  • Projektowanie i wdrażanie nowych inicjatyw, opracowywanie wniosków podsumowujących wyniki wdrożenia, np. opłacalność rozwiązań, standardy obsługi itp.
  • Inicjowanie nowoczesnych rozwiązań i standardów rynkowych podnoszących jakość procesów, satysfakcję klienta, zapewniających pozytywne doświadczenia klientów z obsługi w Oddziałach PZU

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego
  • Bardzo dobrej znajomości produktów finansowych oraz standardów na rynku w zakresie jakości obsługi klienta i nowatorskich rozwiązań biznesowych
  • Wykonywania analiz biznesowych oraz rekomendowania zmian biznesowych na podstawie wniosków z analiz
  • Znajomości narzędzi, np. MS Visio, MS Excel, MS Power Point
  • Gotowości do częstych podróży służbowych
  • Nastawienia na wynik


W zamian oferujemy
:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju,
  • Atrakcyjny system wynagradzania,
  • Program profesjonalnych szkoleń,
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny,
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach.

 

Zgłoszenia (CV + list motywacyjny w języku polskim) należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.

Osoby zainteresowane również udziałem w innych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie w CV dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb kolejnych rekrutacji przeprowadzanych przez PZU zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy