CV wraz z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 25.05.2018 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2018 poz. 1000) prosimy przesyłać w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Główny Specjalista w Dziale Business Development

JAKUSZ sp. z o.o.O firmie

7 000‐10 000 zł / mies. (zal. od umowy)
  • Przemysłowa 40
    Kościerzyna, pomorskie
  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 9 sie 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

JAKUSZ sp. z o.o.

Przemysłowa 40

Kościerzyna

JAKUSZ sp. z o.o.

Firma JAKUSZ od 35 lat wdraża nowoczesne technologie i przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa publicznego oraz stwarza warunki do optymalnego gospodarowania materiałami niebezpiecznymi, przy zapewnieniu najwyższych standardów ochrony środowiska naturalnego.

Dążymy do uzyskania wiodącej pozycji na międzynarodowym rynku demilitaryzacji, oferując kompletne i dostosowane do potrzeb klienta rozwiązania.

Działalność firmy koncentruje się w następujących obszarach:

  • Ochrona przed skutkami wybuchu (pojemniki przeciwwybuchowe)
  • Konstrukcje magazynowe do przechowywania materiałów niebezpiecznych
  • Ochrona informacji i obiektów infrastruktury krytycznej
  • Utylizacja środków bojowych
  • Szkolenia specjalistyczne

Główny Specjalista w Dziale Business Development

Miejsce pracy: Kościerzyna

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • Analizę nowych produktów, procesu ich wdrożenia (w tym przygotowanie wraz z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi inwestycji, kosztów eksploatacji, prognoz zwrotu z inwestycji, analiza konkurencji, wielkości rynku i potencjalnych odbiorców),
  • Monitorowanie i analizę przetargów oraz programów  dofinansowujących realizację projektów,
  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z klientami firmy, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymi,
  • Opracowanie prognoz sprzedaży, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka,
  • Udział w targach i konferencjach, przygotowanie ofert we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi,
  • Analizę konkurencji, przygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowych, badawczo-rozwojowych,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy kreowanie usług / produktów
    z uwzględnieniem nowych trendów i potrzeb rynku,
  • Wspieranie procesów sprzedażowych, nawiązywanie relacji
    z partnerami biznesowymi, dostawcami narzędzi, organizacjami branżowymi.

Od kandydatki/kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Co najmniej 5 letniego doświadczenia zawodowego,
  • Doświadczenia w opracowaniu wniosków i realizacji  projektów
    z dofinansowaniem ze środków pomocowych,
  • Znajomości metodyk zarzadzania projektami, programami i portfelem.
  • Znajomości języków obcych: angielskiego na poziomie zaawansowanym  w mowie i piśmie,
  • Umiejętności efektywnego zarządzania czasem oraz zdolności planowania
  • Odpowiedzialności i sumienności w realizowaniu powierzonych zadań
  • Zorientowania na cele i wynik,
  • Samodzielności i operatywności,
  • Inicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
  • Dyspozycyjności,
  • Prawa jazdy kat. B
  • Obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i międzynarodowych standardach pracy
  • przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • duży zakres samodzielności oraz odpowiedzialności
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • rynkowe wynagrodzenie
  • pakiet opieki medycznej


Firma JAKUSZ od 35 lat wdraża nowoczesne technologie i przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa publicznego oraz stwarza warunki do optymalnego gospodarowania materiałami niebezpiecznymi, przy zapewnieniu najwyższych standardów ochrony środowiska naturalnego.

Dążymy do uzyskania wiodącej pozycji na międzynarodowym rynku demilitaryzacji, oferując kompletne i dostosowane do potrzeb klienta rozwiązania.

Działalność firmy koncentruje się w następujących obszarach:

  • Ochrona przed skutkami wybuchu (pojemniki przeciwwybuchowe)
  • Konstrukcje magazynowe do przechowywania materiałów niebezpiecznych
  • Ochrona informacji i obiektów infrastruktury krytycznej
  • Utylizacja środków bojowych
  • Szkolenia specjalistyczne
Główny Specjalista w Dziale Business Development

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • Analizę nowych produktów, procesu ich wdrożenia (w tym przygotowanie wraz z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi inwestycji, kosztów eksploatacji, prognoz zwrotu z inwestycji, analiza konkurencji, wielkości rynku i potencjalnych odbiorców),
  • Monitorowanie i analizę przetargów oraz programów  dofinansowujących realizację projektów,
  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z klientami firmy, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymi,
  • Opracowanie prognoz sprzedaży, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka,
  • Udział w targach i konferencjach, przygotowanie ofert we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi,
  • Analizę konkurencji, przygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowych, badawczo-rozwojowych,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy kreowanie usług / produktów
    z uwzględnieniem nowych trendów i potrzeb rynku,
  • Wspieranie procesów sprzedażowych, nawiązywanie relacji
    z partnerami biznesowymi, dostawcami narzędzi, organizacjami branżowymi.

Od kandydatki/kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Co najmniej 5 letniego doświadczenia zawodowego,
  • Doświadczenia w opracowaniu wniosków i realizacji  projektów
    z dofinansowaniem ze środków pomocowych,
  • Znajomości metodyk zarzadzania projektami, programami i portfelem.
  • Znajomości języków obcych: angielskiego na poziomie zaawansowanym  w mowie i piśmie,
  • Umiejętności efektywnego zarządzania czasem oraz zdolności planowania
  • Odpowiedzialności i sumienności w realizowaniu powierzonych zadań
  • Zorientowania na cele i wynik,
  • Samodzielności i operatywności,
  • Inicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
  • Dyspozycyjności,
  • Prawa jazdy kat. B
  • Obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), 
powyżej 4 lat

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i międzynarodowych standardach pracy
  • przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • duży zakres samodzielności oraz odpowiedzialności
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • rynkowe wynagrodzenie
  • pakiet opieki medycznej

Ogłoszenie archiwalne