Oferta pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Polskie Wydawnictwo Muzyczne

Grafik

Polskie Wydawnictwo MuzyczneO firmie

Polskie Wydawnictwo Muzyczne

aleja Zygmunta Krasińskiego 11A

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • opracowywanie grafik na potrzeby druku i Internetu

  • opracowywanie koncepcji i realizacja treści do wykorzystania na stronach internetowych wydawnictwa i w kanałach social media przy ścisłej współpracy z działem promocji

  • tworzenie key visuali działań graficznych

  • wdrażanie i rozwijanie istniejących koncepcji graficznych

  • tworzenie wizualizacji produktów (publikacji, gadżetów etc.)

  • projektowanie i skład katalogów, reklam, ulotek i banerów internetowych

  • opracowywanie graficzne newsletterów i stron typu landing page handlowych i promocyjnych w środowisku Get Response na podstawie istniejących projektów

  • projektowanie gadżetów, materiałów promocyjnych dotyczących komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

  • opracowywanie projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej (newslettery, banery, „tablica korkowa”, intranet, digital signage, etc.)

  • projektowanie materiałów POS, elementów graficznych stoisk targowych, materiałów handlowych

  • opracowywanie prezentacji i prostych animacji

  • tworzenie infografik na potrzeby druku i Internetu

  • ścisła współpraca z działami redakcji, redakcji technicznej, promocji, handlu, poligrafii i digitalizacji etc.

  • sporadycznie: projektowanie uproszczonych identyfikacji wizualnych wydarzeń, serii publikacji książkowych i nutowych; projektowanie, skład i łamanie publikacji książkowych i nutowych (na podstawie dostarczonych materiałów, w tym składów partytur); inne prace graficzne związane z opracowywaniem publikacji do druku

  • prowadzenie doraźnych i systematycznych researchy internetowych (w zakresie projektowania i możliwości technicznych realizacji poszczególnych projektów)

  • systematyczne rozwijanie kompetencji graficznych (nauka, szkolenia online i stacjonarne, tutoriale)

Nasze wymagania

  • znajomość oprogramowania z pakietu Adobe CC (InDesign, Illustrator, Photoshop etc.)

  • znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel)

  • komunikatywność w mowie i piśmie

  • orientacja w trendach projektowych, bycie na bieżąco w zakresie wiedzy nt. projektowania, typografii etc.

  • znajomość zasad kompozycji, typografii, mikrotypografii etc.

  • orientacja w środowisku graficznym w Polsce i na świecie

  • uczestnictwo w social media i branżowych kanałach promocyjnych

  • doskonała organizacja pracy

  • terminowość w realizacji zadań

  • odporność na stres i pracę na wysokich obrotach

  • wysoka kultura osobista

  • swoboda w pracy stacjonarnie i zdalnie (VPN, zdalny pulpit, serwer etc.)

  • pieczołowitość w dochowywaniu wszelkich formalnych zasad pracy w instytucji kultury

Mile widziane

  • umiejętność animacji na użytek projektów do mediów społecznościowych przy użyciu usług i aplikacji webowych (np. Adobe Spark) oraz programów z pakietu Adobe CC

  • elementarne talenty copywriterskie/redakcyjne (dostosowanie tekstów promocyjnych do potrzeb projektów graficznych)

  • znajomość zasad pisowni języka polskiego

  • umiejętność tworzenia prostych montaży filmowych

  • znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • pracę w dużym wydawnictwie o ugruntowanej pozycji, narodowej instytucji kultury o ponad siedemdziesięciopięcioletniej historii

  • uczestnictwo w tworzeniu dużych wydarzeń wydawniczych i muzycznych

  • możliwość podniesienia swoich kwalifikacji oraz zdobycia doświadczenia

  • ciekawą i samodzielną pracę

  • forma zatrudnienia – umowa etat

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Kontakt:

Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych zgłoszeń zawierających: CV oraz portfolio prac odpowiadających zakresowi obowiązków (w formie linku do serwisu branżowego, własnej strony internetowej lub pliku pdf) za pomocą przycisku Aplikuj z umieszczeniem w temacie wiadomości: Grafik + imię i nazwisko lub przesłanie pocztą na adres: Polskie Wydawnictwo Muzyczne, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków w terminie do 20 maja 2021 roku.