Oferta pracy

Graphic Designer - Gaming Ads

RTB HouseO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

  • opracowywanie i tworzenie makiet (mockupy) innowacyjnych projektów w ramach zespołów Creatives Lab;

  • współtworzenie nowych rozwiązań z obszaru marketingu technologicznego (display/video);

  • opracowywanie i tworzenie projektów banerów reklamowych;

  • ścisła współpraca z wewnętrznymi działami sprzedaży, obsługi klienta oraz technicznymi.

Nasze wymagania

  • biegła znajomość Adobe Photoshop;

  • doświadczenie w tworzeniu kreacji reklamowych w obszarze gamingu udokumentowane w portfolio (dołączenie portfolio jest warunkiem koniecznym).

  • zmysł estetyczny i dbałość o jakość przygotowywanych projektów;

  • kreatywność;

  • komunikatywność i otwartość na klienta wewnętrznego;

  • terminowość oraz nastawienie na realizację powierzonych zadań;

  • samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej.

Mile widziane

  • znajomość HTML5/CSS3/JS;

  • znajomość pakietu Adobe Creative Cloud;

  • znajomość branży mobile gaming.

To oferujemy

  • udział w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu technologicznego;

  • pracę w firmie wiodącej w swojej branży;

  • możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie RTB – najszybciej i najlepiej rozwijającym się obszarze reklamy internetowej;

  • uczestnictwo w unikalnym na rynku międzynarodowym projekcie.

RTB House

RTB House to globalna firma dostarczająca najnowocześniejsze technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Autorski mechanizm zakupu reklam jest pierwszym na świecie opartym w całości o algorytmy Deep Learning. Umożliwia reklamodawcom osiągać wyjątkowe efekty i realizować cele na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Założoną w 2012 firmę RTB House tworzy ponad 750 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.

Po pomyślnym wdrożeniu Deep Learning w 100 procentach swoich algorytmów w 2018 roku, firma RTB House kontynuowała badania w dziedzinie sztucznej inteligencji. Stworzone jako nowe jednostki, AI Marketing Lab oraz Creative Lab skupiają się na opracowywaniu i rozwoju produktów sektora martech. Rezultatem ich pracy były zaprezentowane w 2020 roku rozwiązania AI Full-Funnel Marketing Solutions oraz format Streaming Video Ads, które przenoszą komunikację marek na wyższy poziom.

Przewiń do profilu firmy