Oferta pracy

Group M&A Manager (in the Central Audit and Mergers and Acquisitions​ Department)

Raben Management Services

Raben Management Services

Zbożowa 1

Robakowo (pow. poznański)

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie w analizie rynkowej potencjalnych celów akwizycyjnych i inwestycyjnych (zarówno obecnych, jak i potencjalnych rynków)

  • Ocena celów, przygotowywanie analiz implikacji finansowych, biznesplanów i przepływów pieniężnych na potrzeby Grupy Raben

  • Przeprowadzenie i/lub koordynacja procesu analizy kondycji przedsiębiorstwa (tworzenie składu zespołu oraz współpraca z firmami zewnętrznymi)

  • Opracowanie przypadków biznesowych i hipotez integracyjnych we współpracy z liderami biznesu

  • Zapewnienie wsparcia merytorycznego w procesie integracji przedsiębiorstw bezpośrednio po przejęciu

  • Dbanie o wysoki poziom standardów dokumentowania oraz porównania możliwości fuzji i przejęć biznesowych, prowadzenie przeglądów transakcji po przejęciu (z uwzględnieniem realizacji planu integracji i obsługi pozycji po transakcyjnych m.in. earn out, roszczenia itp.)

  • Wsparcie w negocjacjach kontraktowych, współpraca z kolegami w grupie Raben na wszystkich szczeblach.

Nasze wymagania

  • 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziany obszar consultingu, doradztwa, audytu lub bankowości inwestycyjnej itp.)

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów M&A w międzynarodowym środowisku

  • Dobra znajomość j. angielskiego oraz j. niemieckiego (języki używane podczas codziennej pracy),

  • Znajomość specyfiki pracy w firmie z branży logistycznej będzie atutem

  • Dbałość o szczegóły, ustrukturyzowana metodologia pracy, umiejętność pracy z liczbami oraz danymi o wysokim poziomie złożoności, umiejętność pracy pod presją czasu

  • Zdolności przywódcze, umiejętności organizacyjne, elastyczność i dynamika w działaniu, otwarty umysł, proaktywne podejście do rozwiązywania bieżących problemów

  • Dobre umiejętności negocjacyjne, umiejętność prezentacji i argumentacji, postawa win - win

  • Zorientowanie na profesjonalizm oraz potrzeby klienta, umiejętność budowania długofalowej współpracy z członkami zespołu oraz celami.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjne zarobki, system premiowy oraz bonus roczny

  • Ciekawą pracę z bezpośrednim wpływem na decyzje biznesowe

  • Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe oraz codzienną pracę w międzynarodowym środowisku Raben Group

  • Możliwość wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy

  • Pracę w systemie hybrydowym w nowoczesnych i wszechstronnym biurze pod Poznaniem

  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do szkoleń i kursów)

  • Wysoką kulturę organizacyjną (akcje charytatywne, konkursy, spotkania i eventy integracyjne i wiele innych)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • paliwo w korzystnej cenie

  • benefity z systemu Kafeteryjnego MyBenefit

  • wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia

  • zniżki z kartą Makro

Masz DRIVE do przeprowadzania analiz i proponowania usprawnień? Lubisz kiedy Twoja praca ma realny wpływ na wynik biznesowy firmy? Weź udział w rekrutacji i dołącz do naszego zespołu! Poznasz wspaniałych ludzi, z którymi podzielisz się swoją ekspercką wiedzą. Razem będziemy inicjować i wdrażać ekscytujące międzynarodowe projekty oraz świętować wspólne sukcesy.

Raben Management Services

Mamy drive do rozwoju!

I dlatego jako Raben Management Services wypracowujemy optymalne i nowoczesne rozwiązania wspierające wszystkie spółki Grupy Raben. Jesteśmy po to, aby rozwijać i doskonalić nasz biznes.

Tworzymy zgrany zespół złożony z najlepszych ekspertów wielu specjalizacji. Są wśród nas mistrzowie logistyki, pasjonaci transportu, cyfrowi magicy w dziale IT, specjaliści do spraw finansów, eksperci w zakresie audytu wewnętrznego, łowcy talentów w dziale HR i wirtuozi sprzedaży.

A czego u nas nie ma? Nudy! Każdy dzień to dla nas nowa przygoda i możliwości.

Dla Ciebie też? Fantastycznie! W takim razie czekamy właśnie na Ciebie!

Przewiń do profilu firmy